Період оскарження умов закупівлі - по 18-04-2025, 00:00
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Дана закупівля проводиться з метою належного утримання вулично-дорожньої мережі, заміни непридатних вуличних лавок або встановлення нових, а також встановлення урн для сміття для забезпечення належних санітарних норм.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 645 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 225 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04056115 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Потурай Орислава Василівна |
| Телефон: | 380322521984 |
| E-mail: | o.poturay@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79058, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
9 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Приватне підприємство «ВКВ-СЕРВІС» по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Послуги з ремонту і встановлення лавок та урн) (оголошення № UA-2025-04-11-010836-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - на виконання вимог пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку від 18.04.2025 вих. №1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології. Відповідно до вказаної довідки в учасника наявне, зокрема, власні тачки будівельні у кількості 5 шт. Однак, всупереч вимогам пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції відсутнє документальне підтвердження наявності вказаного обладнання. - відповідно до розділу «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат» підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01, наданого учасником у складі тендерної пропозиції, учасник під час надання послуг буде використовувати, зокрема, перфоратори електричні. Однак, всупереч вимогам пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація та документи які підтверджують наявність в учасника вказаного вище обладнання. - вимогами пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) наступними інформацією та документами: довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми; скан-копiєю (-ми) аналогічного (-их) договору (-ів) (з усіма додатками та специфікаціями, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (-их) відображена в Довідці; скан-копiєю (-ми) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг/виконання робіт за аналогічним (-и) договором (-ами), зазначеного (-их) в наданій Учасником Довідці (акти виконаних робіт, тощо) та документ що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (виписка з банку, тощо); скан-копiєю (-ми) листа (-ів) відгука (-ів) контрагента (-ів) (за наданим ( -и) аналогічним (-и) договором (-ами)), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, а також iнформацiю про добросовісне надання послуг (виконання робіт), відсутність претензій до повноти та якості виконання договору На виконання вимог пункту 3 частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, учасник надав у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку від 18.04.2025 вих. №3 про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору. Відповідно до вказаної довідки в учасника наявний досвід, зокрема, виконання у 2019 році аналогічного договору укладеного між ПП «ВКВ-СЕРВІС» та Регіональний ландшафтний парк «Знесіння» на суму 57,600 тис. грн. Однак, всупереч вимогам пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції відсутня скан-копiю вищевказаного договору (з усіма додатками та специфікаціями, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), скан-копiї (-їв) документу (-ів) на підтвердження фактичного надання послуг/виконання робіт за вказаним договором (акти виконаних робіт, тощо), документ що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (виписка з банку, тощо), скан-копiї листа відгука контрагента за вказаним договором. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати у відповідності до вимог пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації документи, що підтверджують наявність в учасника тачок будівельних у кількості 5 шт.; - надати у відповідності до вимог пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації інформацію та документи, що підтверджують наявність в учасника перфоратора електричного; - надати у відповідності до вимог пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації документи що підтверджують наявність досвіду виконання договору зазначеного у довідці від 18.04.2025 вих. №3, а саме договору укладеного між ПП «ВКВ-СЕРВІС» та Регіональний ландшафтний парк «Знесіння» на суму 57,600 тис. грн
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.