Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 33 233 900 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 332 339 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 997 017 UAH |
| Замовник: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
| ЄДРПОУ: | 30019801 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://utg.ua/ |
| Контактна особа: | Плеса Тетяна Петрівна |
| Телефон: | 380444612227 |
| E-mail: | plesa-tp@utg.ua |
| Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область,Київ, Кловський узвіз, будинок, 9/1 |
3 |
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від департаменту матеріально-технічного забезпечення, надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СПЕЦТРАНСЗАПЧАСТЬ" (код ЄДРПОУ 38979691) за предметом закупівлі «Мототранспортні вантажні засоби (Вантажні автомобілі з бортовою платформою)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-04-09-009923-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СПЕЦТРАНСЗАПЧАСТЬ" (код ЄДРПОУ 38979691) за предметом закупівлі «Мототранспортні вантажні засоби (Вантажні автомобілі з бортовою платформою)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-04-09-009923-a) до 20 робочих днів у відповідності до вимог Особливостей та частини 10 статті 29 Закону.
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію від 17.04.2025 №2025/1/1830/Т де в інформації щодо тендерної документації не вірно вказано номер та дата протокола рішення уповноваженої особи щодо затвердження тендерної документації, а саме: протокол №25/ТО/098 від 09 квітня 2025 року. Однак, замовником 17.04.2025 було внесено зміни до тендерної документації, що затверджені протоколом уповноваженої особи №25/ТО/098-зм-1 від 17 квітня 2025 року. 2. Учасником надано Довідку про відсутність пов'язаності з Російською Федерацією/Республікою Білорусь (юридичної особи) №1404/7 від 14.04.2025, зміст якої не відповідає вимогам підпункту 3.4 пункту 3 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації, а саме: Учасником у Довідці не зазначено щодо учасників, засновників ТОВ "СПЕЦТРАНСЗАПЧАСТЬ" ІІ. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Пункт 12 зведеної інформації про закупівлю тендерної документації: Банківська гарантія (оригінал електронної банківської гарантії, що оформлена в електронному вигляді з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис). Тендерне забезпечення повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку VI до тендерної документації, зі строком дії не менше 120 (ста двадцяти) днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій. 2. Пункт 1 «Реквізити» Форми банківської гарантії як забезпечення тендерної пропозиції, що надається банками-резидентами України Додатку VI до тендерної документації: Інформація щодо тендерної документації. Підпункт 3.4. пункту 3 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації. 3.4. Довідка учасника в довільній формі про відсутність пов'язаності з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, що обов’язково включає інформацію про те, що учасник закупівлі, його: учасник/-и****, акціонер/-и****, засновник/-и****, кінцевий/-і бенефіціарний/-і власник/-и**** у період з 19.02.2016 по день надання довідки (стосовно Російської Федерації/ Республіки Білорусь) та у період з 13.02.2024 по день надання довідки (стосовно Ісламської Республіки Іран) не є: 1) громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); *****2) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; *****3) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером, засновником), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є: • Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, або • громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або • юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів); 4) фізичною особою, яка є членом/учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, що утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємцем, який зареєстрований відповідно до законодавства зазначених країн. У разі наявності пов’язаності з Російською Федерацією/Республікою Білорусь, Ісламською Республікою Іран, учасник надає пояснення в довільній формі щодо припинення зв'язків з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, не пізніше ніж через 6 місяців від дати повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну (24 серпня 2022 року) разом з іншими документами та відомостями, що підтверджують зміну засновника/-ів/учасника/-ів/акціонера/-ів/ кінцевого бенефіціарного власника/-ів, усунення та/або мінімізацію рівня виявленого комплаєнс-ризику тощо. **** Інформація розглядається Замовником у відповідності до організаційно-правової форми суб'єкта господарської діяльності, який є учасником процедури закупівлі. ***** У разі якщо учасником є фізична особа / фізична особа – підприємець зазначення інформації, що викладена у підпунктах 2 та 3 цього пункту, є необов’язковим. Зазначення такої інформації не буде підставою для відхилення учасника. Примірна форма довідки наведена у продовженні ІІ Додатка ІІ до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати банківську гарантію/ зміни до банківської гарантії з урахуванням вимог, що викладені в Додатку VI до тендерної документації. 2. Надати Довідку про відсутність пов'язаності з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран з урахуванням вимог підпункту 3.4. пункту 3 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від департаменту матеріально-технічного забезпечення, надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" (код ЄДРПОУ 32849408) за предметом закупівлі «Мототранспортні вантажні засоби (Вантажні автомобілі з бортовою платформою)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-04-09-009923-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" (код ЄДРПОУ 32849408) за предметом закупівлі «Мототранспортні вантажні засоби (Вантажні автомобілі з бортовою платформою)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-04-09-009923-a) до 20 робочих днів у відповідності до вимог Особливостей та частини 10 статті 29 Закону.
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Опитувальник Контрагента – юридичної особи згідно з Додатком V-а до тендерної документації (далі -Опитувальник) заповнений не належним чином, а саме: відсутня інформація в пункті 10.1 Опитувальника чи працюють особи, зазначені у пунктах 6-7, на посаді керівника юридичної особи, що є спорідненою чи афілійованою особою з АТ «Укртрансгаз», та/або мають істотну участь у спорідненій чи афілійованій особі АТ «Укртрансгаз». 2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір купівлі-продажу транспортних засобів № DF13/06/24 від 26 червня 2024 року в якому відсутній Додаток 2 до договору, що є невід’ємною частиною договору. Також, надано договір купівлі-продажу транспортних засобів № DF11/06/24 від 26 червня 2024 року в якому відсутній Додаток 2 до договору, що є невід’ємною частиною договору та договір не є аналогічним договором відповідно до вимоги пункту 2 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації, а саме: предметом договору є «Шасі автомобільне Dong Feng модель DFH 3440AJ80», однак згідно вимог тендерної документації під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку товару, визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації та/або товару, який повинен відповідати за видом/номенклатурою товару, зазначеного в даній тендерній документації. В наданому договорі відсутня інформація про код ДК 021:2015, а також предмет договору не відповідає ні за видом, ні за номеклатурою товару зазначеного в даній тендерній документації. ІІ. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Підпункт 3.1. пункту 3 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації. 3.1. Опитувальник контрагента: - учасник - юридична особа надає заповнений Опитувальник контрагента згідно Додатку V-а до тендерної документації (схематичне зображення структури власності Контрагента надається у випадках, що визначені в п. 8.3 даного Додатку V-а до тендерної документації); - учасник торгів - фізична особа надає заповнений Опитувальник контрагента згідно Додатку V-б до тендерної документації. Для уникнення непорозумінь, просимо Вас давати повні відповіді на поставлені питання, уникати прочерків, пропусків питань чи відповідей типу "інформація/дані/відомості/ відсутні (невідомі)", в питаннях, які передбачають варіанти відповідей необхідно поставити відмітку в пустому полі проти відповіді, яка найбільш повно відображає фактичний стан речей. Водночас, ненадання в Опитувальнику контрагента інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних, згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, наданої у складі тендерної пропозиції такого учасника не буде підставою для відхилення пропозиції учасника. При цьому, у разі надання в Опитувальнику контрагента некоректної інформації або відсутності інформації, що міститься у пунктах 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8.1, 8.2, 11 Опитувальника Контрагента − юридичної особи та у пунктах 1, 2, 3, 5 Опитувальника Контрагента − фізичної особи, Замовником буде врахована інформація, що оприлюднена у формі відкритих даних, згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, наданої у складі тендерної пропозиції такого учасника, не буде підставою для відхилення пропозиції учасника. Інформація у пунктах 9.3, 9.4. Опитувальника Контрагента − юридичної особи зазначається лише учасниками-нерезидентами, або у випадку розрахунків за контрактом в іноземній валюті. 2. Підпункт 2.1 пункт 2 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: 2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1.Сканована/-і копія/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2.Сканована/-і копія/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканкопія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. У разі надання більш ніж однієї сканкопії аналогічного договору належним виконанням підпункту 2.1.2. є надання сканованої копії/-й видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання передачі товару хоча б по одному договору, який наданий на виконання вимог підпункту 2.1.1. * Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку товару, визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації та/або товару, який повинен відповідати за видом/номенклатурою товару, зазначеного в даній тендерній документації. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Опитувальник учасника - юридичної особи за формою, яку наведено у Додатку V-а до тендерної документації з урахуванням вимог підпункту 3.1. пункту 3 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації 2. Надати оновлену інформацію відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 Розділу I Додатка ІІ до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.