Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до положень Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених постановою Кабміну від 11.11.2022 р. № 1275.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 600 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 20001473 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Лисак |
| Телефон: | +380972590773 |
| E-mail: | oalysak@ssu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 21007, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вулиця Грушевського, будинок 27 |
1 |
Тендерна документація містить вимогу: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Під час розгляду поданої Тендерної пропозиції встановлено, що вона підписана та скріплена печаткою юридичної особи ТОВ "ПРЕМІУМ МОТОР» без зазначення прізвища та ініціалів особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). З врахуванням викладеного, існує потреба підписати подану тендерну пропозицію КЕП/УЕП із зазначенням прізвища та ініціалів особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.