Період оскарження умов закупівлі - по 05-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 699 394,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 70 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Анжела ВИШНЯКОВА |
| Телефон: | +380509449652 |
| E-mail: | anzhela.vyshniakova@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
4 |
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, стислими строками кваліфікації та можливу необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Перелік виявлених невідповідностей: Учасником процедури закупівлі надано Довідка без зазначення вартості своїх чистих активів. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: П.8. Розділом ІІ додатку №1 тендерної документації «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка від учасника у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.