| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 535 785 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 35 357,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 35 000 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3018 Національної гвардії України |
| ЄДРПОУ: | 39806952 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Руслана Валеріївна Коротич |
| Телефон: | +380665862261 |
| E-mail: | r.voroh@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС" була розглянута на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. За результатом розгляду сформовано наступне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Наказом командувача Національної гвардії України «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 401 від 18 листопада 2022 року, Замовника уповноважено здійснювати оборонні закупівлі та укладати державні контракти та договори на підставі Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Постанова № 1275). Пунктом 8 Особливостей Постанови № 1275 передбачено наступне: «Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178; 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822; 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.» Так, на виконання вищенаведених норм чинного законодавства, уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель було розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та запропоновано учасникам надати документи та необхідну інформацію у відповідності до вимог цього Оголошення. Учасник надав лист-згоду на обробку персональних даних, в якому зазначена спеціальна назва, яка застосовуються виключно під час проведення тендеру: «процедура відкритих торгів». Учаснику пропонується розмістити лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються, що відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. На вимогу п. 2 Вимог до товару Додатку № 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен мати впроваджену систему екологічного управління, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». На підтвердження Учасник повинен надати оригінал сертифікату на ім’я Учасника чинного на момент подання та протягом періоду постачання предмету закупівлі) та звіт про сертифікаційний первинний (або наглядовий) аудит системи екологічного управління, який виданий в 2024 році. Учасником виконано дану вимогу не в повному обсязі. Учаснику пропонується усунути невідповідність в інформації та/або документах та розмістити звіт про сертифікаційний первинний (або наглядовий) аудит системи екологічного управління, який виданий в 2024 році. Відповідно до вищезазначеного, Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПАРТС" пропонується виправити невідповідності в інформації та документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.