Закупівлю оголошено - 20-03-2025, 14:54. Дата останніх змін - 23-04-2025, 10:27

Колісний евакуаційний тягач

Колісний евакуаційний тягач... Державна закупівля - UA-2025-03-20-009588-a Колісний евакуаційний тягач від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 3/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-20-009588-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-20-007500-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-03-2025, 14:54
по 30-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-04-2025, 00:00
по 05-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 07-04-2025, 14:59
по 07-04-2025, 15:22

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
85010000
85 010 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:850 100 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:850 100 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Прокопчук Сергій Петрович
Телефон:380445276607
E-mail:SProkopchuk@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Колісний евакуаційний тягач
85 010 000 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 07-04-2025, 14:59
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Колісний евакуаційний тягач

10
одиниця
Україна Відповідно до документації
по 20-09-2025
34130000-7
Мототранспортні вантажні засоби


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-04-2025 по 15-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ БУДІНДУСТРІЇ, будинок 7, ЛІТЕРА "Ц", 01013, Андрій Сапельніков
Остаточна пропозиція:
82 110 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
82 110 000 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-04-2025, 08:47

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 10-04-25, 15:38:53
24

При розгляді пропозиції ТОВ «ЮРОМАШ» встановлено: 1. Відповідно до Оголошення (пункт 14) та пункту 5 Додаток 4 про проведення спрощеної закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі (Колісний евакуаційний тягач ДК 021:2015: 34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби). Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, документальне підтвердження виконання договору (копія(ї) акту(ів) приймання-передавання товару та/або видаткова(і) накладна(і) та/або інше). Всупереч зазначеної вимоги Учасником ТОВ «ЮРОМАШ» надано довідку із зазначенням договору № 4600009710 від 16.07.2024 року (ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» Код ЄДРПОУ 42795490). Учасником не було надано жодного документу на підтвердження виконання даного договору. 2. Відповідно до пункту 6 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник надав цінову пропозицію (заповнену форму Додаток 1 до Оголошення) де зазначив найменування товару: Замовником були проведені спроби перевірки в інтернеті в тому числі на офіційному сайті Учасника стосовно відповідності даного шасі вимогам Замовника, але наразі жодної технічної інформації стосовно запропонованого шасі в інтернеті немає. 3. Відповідно до пункту 3 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від Учасника вимагалось надання копії фінансової звітності за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства. Всупереч вимогі дана довідка не була надана ТОВ «ЮРОМАШ» На підставі вищевикладеного, враховуючи норми пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, уповноваженою особою було складено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «ЮРОМАШ» з підстав, що описані у пунктах 1-3, а саме необхідно надати наступні документи: 1. Копії актів приймання-передавання товару та/або видаткові накладні до договору № 4600009710 від 16.07.2024 року (ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» Код ЄДРПОУ 42795490). 2. Надати інформацію та/або документи ТОВ «ЮРОМАШ» (як виробника) для первірки технічних характеристик предмету закупівлі Колісний евакуаційний тягач марка EUROMASH модель ET-5253, виробник ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ». 3. Надати копію фінансової звітності за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-04-25, 15:38:53
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-20-009588-a-b1
Номер договору:
194-25
Дата підписання договору:
23-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 23-04-2025 по 31-12-2025
82 110 000 UAH
Ціна договору
82 110 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
82 110 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
82 110 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-04-2025, 16:43:05
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
85 010 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
85 010 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-04-2025, 15:10:44
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено20-03-2025, 14:55:06
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено24-03-2025, 10:26:58
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено27-03-2025, 11:01:14
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 14:34:46
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 14:54:58
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 14:54:58
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 14:54:58
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 10:18:10
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 10:18:10
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 10:18:10
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 10:26:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 10:26:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 10:26:51
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 11:01:07
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 11:01:07
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 11:01:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 14:34:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 14:34:36
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 14:54:58
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:20-03-2025, 14:54:58
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Колісний евакуаційний тягач
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317, IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 850 100,00 грн. (Вісімсот п’ятдесят тисяч сто гривень 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-03-2025, 14:54:58
                  2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Колісний евакуаційний тягач
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення підтверджується, що
                  1 - Форма забезпечення
                  Гарантія фінансової установи
                  Оригінал банківської гарантії.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-03-2025, 14:54:58
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  1
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-03-2025, 14:54:58
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ