Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 897 093,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 34 485,47 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 68 900 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 31725604 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Діана Гетманова |
| Телефон: | +380504536101 |
| E-mail: | hetmanova.diana@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
4 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник не надав експертний Висновок згідно Специфікації щодо підтвердження рівня цін від уповноважених державних органів, що вимагалося Замовником. 1.2. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав первинні документи, що свідчать про поставку аналогічного товару на суму не менше 500,0 тисяч грн., за будь-який період з 31.12.2023 р. по 31.12.2024 р., що вимагалося Замовником у додатку 1 табл. 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надає експертний Висновок згідно специфікації щодо підтвердження рівня цін від уповноважених державою органів, а саме Торгово-промислової палати України або Регіональної торгово-промислової палати або ДП «Держзовнішінформ», виданий не раніше 60 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. (вимога п. 13 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). 2.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - первинний(-і) документ(-и), що свідчить про поставку аналогічного товару на суму не менше 500,0 тис. грн., за будь-який період з 31.12.2023 р. по 31.12.2024 р. -податкова накладна з квитанцією про реєстрацію (або у формі електронного документу) до кожного первинного документу, згідно вищезазначених вимог (надається тільки платниками ПДВ) (вимога п.2. таблиці 1, Додаток 1 до тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Надати експертний Висновок згідно специфікації щодо підтвердження рівня цін від уповноважених державою органів, а саме Торгово-промислової палати України або Регіональної торгово-промислової палати або ДП «Держзовнішінформ», виданий не раніше 60 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. 3.2. Надати первинні документи, що свідчать про поставку аналогічного товару на суму не менше 500,0 тисяч грн., за будь-який період з 31.12.2023 р. по 31.12.2024 р., що вимагалося Замовником. Надати податкові накладні з квитанціями про реєстрацію (або у формі електронного документу) до кожного первинного документу, згідно вищезазначених вимог (надається тільки платниками ПДВ).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.