Період оскарження умов закупівлі - по 22-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 66 104 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 330,52 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 6 державний пожежно - рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області |
| ЄДРПОУ: | 38177202 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Валерія Іваницька |
| Телефон: | +380953957634 |
| E-mail: | dprz6.rz.dn@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 84122, Україна, Донецька область,Слов'янськ, ПРОВУЛОК МАРТИНЕНКА, будинок 1 |
3 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТД ЧОРМЕТРЕМОНТ" (код ЄДРПОУ 30540303) (далі за текстом - Учасник) відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості), на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", зі змінами є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Відповідно до п. 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції мав надати: • Заповнений проєкт договору, підготовлений за формою згідно з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Заповнений проєкт договору, підготовлений за формою згідно з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього), у відповідності з вимогами пункту 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації», розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: 2. Відповідно до п. 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція Учасника мала бути підписана кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП). При перевірці Замовником КЕП Учасника, було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника підписана удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті (УЕП), а не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), як того вимагав Замовник: • Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести тендерну пропозицію у відповідність до вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», зі змінами, а саме: • Підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП); • Якщо містяться і скановані, і електронні документи, накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.