Закупівля здійснюється відповідно до п.8 Особливостей Постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими Особливостями. Під час закупівлі враховані вимоги «ПОРЯДКУ здійснення закупівлі безпілотних систем, засобів радіоелектронної боротьби тактичного рівня вітчизняного виробництва та їх складових частин», в разі якщо Переможцем закупівлі буде вітчизняний виробник БпЛА.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 8 000 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 80 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А7049 |
| ЄДРПОУ: | 26623342 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Володимир Заніздра |
| Телефон: | +380950130108 |
| E-mail: | zakupki.a7049@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
9 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Скасувати процедуру закупівлі UA-2025-03-10-013815-a на підставі того, що було відхилено провозиції всіх Учасників закупівлі у звязку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
21-03-2025, 13:53
Документи:
Відповідно до п. 9 Закону України "Про публічні закупівлі" Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником було виявлено ряд невідповідностей і виставляється Учаснику Вимога на усунення протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. В документі Довідка про те, що в разі виявлення Замовником протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця) буде проведено заміна товару (який не був в експлуатації) на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товару не зазначено дати і вихідний номер довідки. Учаснику необхідно внести зміни в цей документ та викласти його в складі своєї пропозиції. 2. Учаснику потрібно надати документ "Цінова пропозиція" за формою Додаток 1 до Оголошення про закупівлі з чітким зазначенням характеристик кожної складової БпЛА, не виживаючи терміни "більше", "не менше" та чіткою назвою БпЛа. Наприклад: FPV дрон "Бандера 1". Важливо!!! В разі якщо в Додатку 3 зазначено "або аналог не гіршої якості" Учасник може пропонувати відповідний аналог. Якщо зазначена конкретна характеристика виробника комплектуючого безпілотного літального апарату то аналоги не розглядаються. Дані вимоги пов'язані з вже існуючим додатковим (суміжним) обладнанням, яке є на балансі замовника та сумісне до використання обладнання Замовника та вимог предмета закупівлі. 3. Учаснику необхідно надати Документ, який підтверджує якість запропонованого товару* (сканований оригінал або завірена копія сертифіката якості або декларації виробника або сертифіката відповідності, тощо). 4. Учаснику необхідно надати Довідку про погодження з технічними, якісними та іншими характеристиками предмета закупівлі (додаток 3 до оголошення) з зазначенням чітких характеристик кожної складової БпЛА та дати і номер вихідного листа та чіткою назвою БпЛа. Наприклад: FPV дрон "Бандера 1". 5. Учаснику необхідно внести зміни в п.3.4 Додатку 4 (Проект договору) з зазначенням чітких характеристик кожної складової БпЛА та чіткої назви БпЛа в Специфікації проекту Договору. Наприклад: FPV дрон "Бандера 1" 6. Учаснику необхідно надати Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору (виписка з протоколу зборів засновників або наказ про призначення керівника, якому зазначено право підпису або довіреність/доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів). 7.Учаснику необхідно надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Всі документи учасника (листи, довідки, пропозиції) повинні мати вихідний номер та дату, яка повинна бути не пізніше 17.03.2025. 8. В поданій Учасником Довідки в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) не зазначену дату і вихідний номер довідки, а також не зазначений (не коректно зазначений) термін виконання договору. Термін повинен містити дату фактичного виконання договору поставки, тобто фактичну дату видаткової накладної чи акту прийому передачі. 9. На вимогу Додатку 2 оголошення Замовником вимагалось надання в складі пропозиції Учасника Розрахунок вартості БпЛА згідно форми зазначеної в Додатку 6 тендерної документації (якщо немає кодицікації) або/також один з документів для постачальниками кодифікованих безпілотних літальних апаратів. 10. Всі документи учасник повинен підписати КЕП/УЕП окремо при подачі оновлених документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.