Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 56 647 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 566,47 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП ШЕУ Голосіївського району м.Києва |
| ЄДРПОУ: | 03334894 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мельник Тетяна Миколаївна |
| Телефон: | +380445255096 |
| E-mail: | tanya101962@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03083, Україна, Київська область,Київ, проспект Науки, 53 |
5 |
Вимога про усунення невідповідностей ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник надав у складі пропозиції; довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний за предметом закупівлі договір, де зазначив Строк поставки товару/надання послуг/виконання робіт до 31.12.2024 року. (Довідка про досвід.pdf); Аналогічний договір термін дії якого до 31.12.2023 року (Аналогічний договір.pdf) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: ДОДАТОК 2 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: таблиця поз.1; Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям** ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник повинен виправити невідповідність в довідці, з інформацією про виконаний аналогічний за предметом закупівлі договір, а саме: Строк поставки товару/надання послуг/виконання робіт.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.