Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 601 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 76 014 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 40108887 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://securitypolice.com.ua/ |
| Контактна особа: | Юрій Божко |
| Телефон: | +0322523087 |
| E-mail: | yurybozhko1968@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79019, Україна, Львівська область,місто львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО будинок 44 |
4 |
При розгляді тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема: 1) відповідно п.п. 1.1 – 1.3 п. 1 Додатку №1 та п.п. 1.1 – 1.3 п.1 розділу 1 Додатку №7 до тендерної документації, учасником у складі своєї тендерної пропозиції надаються документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або договорів, а саме: «1.1. Довідка складена згідно примірної форми про виконання аналогічного договору (або договорів), укладених у 2023 – 2025 р.р., у якій зазначено перелік виконаних аналогічних договорів із зазначенням, повного найменування замовників згідно таких договорів, їх адреси, контактні телефони, ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, дати виконання договорів та предметів закупівлі. 1.2. Оригінал/копія договору/договорів про постачання товару, що є предметом закупівлі (інформація про договір/договори повинна бути наведена в довідці наданій згідно п. 1.1. Такий договір/договори надає(ю)ться з усіма укладеними додатковими угодами та/або специфікаціями, що є їх невід’ємними частинами (у разі їх наявності).. 1.3. Документи, що підтверджують виконання договору/договорів, зазначених у довідці наданій згідно п. 1.1 (скановані з оригіналу/копії накладних та/або актів та/або позитивного(их) відгук(и) щодо виконання Учасником договору/договорів, зазначених у довідці наданій згідно п. 1.1 та/або інших передбачених законодавством документів).» На виконання цих вимог, учасником було надано шляхом опублікування в ЕСЗ Довідки про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) №12/01 від 12.03.2025 (файл «Довідка-про-аналогічні-договори.pdf») у якій зокрема зазначено про виконання учасником Договору № 12/13 від 12.12.2024 р. загальною вартістю 9 500,00 грн., хоча у наданих копіях цього договору (з додатком) та накладної № 88 від 12.12.2024 р., яка підтверджує його виконання (файл «Договір 12 13.pdf») зазначено суму 9000,00 грн. Жодних звернень (вимог/скарг) від потенційних учасників щодо процедури закупівлі протягом періоду уточнень/оскаржень подано не було. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. З огляду викладеного, відповідно до ст. 29 Закону та п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 зі змінами, Замовник вирішив: надати Учаснику відкритих торгів (з особливостями) згідно з предметом закупівлі «Запасні частини до службових транспортних засобів» (код ДК 021:2015 - 34330000-9 – «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів»), ідентифікатор закупівлi – UA-2025-03-07-006884-a, Фізичній особі-підприємцю ПИЛИП'ЯКУ Володимиру Степановичу, 24 години для усунення невідповідностей, в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, для чого зобов’язати його надати шляхом опублікування в ЕСЗ довідки складеної згідно примірної форми про виконання аналогічного договору (або договорів), укладених у 2023-2025 р.р., у якій зазначити вірну суму виконаного Договору № 12/13 від 12.12.2024 р. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей у порядку передбаченому п. 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.