Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 728 900 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 644,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
| ЄДРПОУ: | 45378093 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кобута Наталія |
| Телефон: | 380689531652 |
| E-mail: | gu@if.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 76015, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21 |
8 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю Дрони (код ДК 021:2015: «34710000-7» Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до підпункту 2 Розділу 2. Інші вимоги та відповідні документи, Додатку № 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати за встановленою формою Форму «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». Учасником подані вказані відомості, але не за встановленою формою. 1.2. Відповідно до Додатку № 4 тендерної документації Учасник у складі тендерної документації повинен надати підписаний Проєкт договору про закупівлю. Учасником поданий проєкт договору про закупівлю, але не до вказаної закупівлі, розбіжності у кількості товару та терміну поставки. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до підпункту 2 Розділу 2. Інші вимоги та відповідні документи, Додатку № 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Форму «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» за встановленою формою. 2.2. Відповідно до Додатку № 4 тендерної документації Учасник у складі тендерної документації повинен надати підписаний Проєкт договору про закупівлю відповідно до умов закупівлі. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вирішила: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.