Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. У разі надання документів мовою іншою ніж українська такий документ не розглядається Замовником та вважається, що він не наданий у складі тендерної пропозиції.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 474 440 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 372,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВ-СИГНАЛ" |
| ЄДРПОУ: | 35586054 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина ТРУНЯКОВА |
| Телефон: | 380577315954 |
| E-mail: | kharkiv-signal@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61012, Україна місто Харків, ВУЛИЦЯ ЧОБОТАРСЬКА, будинок 6 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Закупівля здійснюється за джерелом фінансування: власні кошти. Під час проведення Закупівлі, у зв’язку з нестачею коштів на підприємстві, було внесено зміни до планових витрат на 2025 рік, за якими скорочено видатки на закупівлі, зокрема Закупівлю. Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 14-04-2025, 09:41 по 25-04-2025, 00:00
Документи:
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 14 квітня 2025 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.