Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 741 840 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 418,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03335445 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Карапка Олена Петрівна |
| Телефон: | +380382641875 |
| E-mail: | olenakp2021@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 29009, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5 |
4 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ Дорожній Світ (Код ЄДРПОУ 44999511) в процедурі відкритих торгів за предметом: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: заготовки дорожніх знаків з кріпленнями», код ДК 021:2015: код ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання (номенклатурна позиція - 34928471-0 Матеріали для виготовлення дорожніх знаків і вказівників), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-04-000256-а, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником вимагалось надати Довідка в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічного договору, найменування організації – замовника, з адресою та контактним телефоном, найменування об’єкта, суми договору та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договору, який виконувався (не менше одного), разом із копією договорів з усіма додатками до нього. Досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконувався своєчасно, товар поставлений в повному обсязі та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. З цією метою, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції відсканований лист-відгук (рекомендаційний лист) від контрагента про належне виконання учасником договору, що наданий у складі тендерної пропозиції. Відгук повинен містити інформацію про якість поставленого товару, своєчасність поставки товару, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором. У складі тендерної пропозиції ТОВ Дорожній Світ (Код ЄДРПОУ 44999511) наявні наступні документи, які відображають документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору, що розміщені у файлах: 1) «Аналогічний договір. pdf»; 2) «Лист Відгук. pdf». З поданих документів у тендерній пропозиції учасника відсутня довідка довільної форми, що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2) Відповідно п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ ІІІ «Інформація з підготовки тендерних пропозицій» учасник під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 2 до тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», та іншого діючого законодавства. Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) або удосконаленого електронного підпису на незахищеному типі носія (надалі – УЕП) (автентифікацію): Якщо учасником є юридична особа: - КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, або - КЕП або УЕП фізичної особи - представника учасника процедури закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її. Якщо учасником є фізична особа-підприємець: - КЕП або УЕП фізичної особи Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". У складі тендерної пропозиції ТОВ Дорожній Світ (Код ЄДРПОУ 44999511) наявні документи, які учасник визначив, як документи на які накладений кваліфікований електронний підпис але кваліфікований електронний підпис відсутній. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тому з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПОЛІКОМ" (Код ЄДРПОУ 37053477) необхідно надати наступні документи: - Довідка в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічного договору, найменування організації – замовника, з адресою та контактним телефоном, найменування об’єкта, суми договору та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договору, який виконувався (не менше одного) згідно п. 14.3, Додатку 2 тендерної документації. - Підписати кожен документ («1. Тендерна документація. pdf»; «4. Технічна документація. pdf»; «5.Лист-згода на використання персональних даних . pdf»; «6. Гарантійний лист (Статут). pdf»; «7. Лист-повідомлення. pdf»; «8. Довідка (підтвердження повноваження про підпис). pdf»; «9. Гарантійний лист (відтермінування оплати). pdf»; «10. Гарантійний лист. pdf»; «11. Гарантійний лист (господарська діяльність) . pdf»; «12. Гарантійний лист (достовірна інформація). pdf»; «13. Довідка МБП. pdf»; «14. Довідка працівники. pdf»; «15. Паспорт якості. pdf»; «16. Довідка про незалучення субпідрядників. pdf»; «17. Відомості про учасника. pdf»; «18. Лист (про об_єднання учасників. pdf»; «19. Довідка щодо ліцензії. pdf»; «20. Лист про погодження на укладання договору. pdf»; «21. Проект договора. pdf») кваліфікованим електронним підписом посадової особи Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.