Період оскарження умов закупівлі - по 14-03-2025, 00:00
Згідно з підпунктом «г» підпункту 195.1.2 пункту 195.1 статті 195 розділу V Податкового кодексу України (далі - Кодекс) за нульовою ставкою оподатковуються операції з постачання товарів для заправки (дозаправки) або забезпечення наземного військового транспорту чи іншого спеціального контингенту Збройних Сил України, що бере участь у миротворчих акціях за кордоном України, або в інших випадках, передбачених законодавством. З метою виконання мобілізаційних завдань в умовах воєнного стану, введеного Указом №64/2022, та відповідно до підпункту «г» підпункту 195.1.2 пункту 195.1 статті 195 розділу V Кодексу, постановою Кабінету Міністрів України № 178 від 02.03.2022 року (далі — Постанова № 178) визначено категорії установ, операції з постачання яким товарів для заправки (дозаправки) або забезпечення транспорту для потреб забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави, оподатковуються за нульовою ставкою податку на додану вартість. Так, до таких установ Постановою № 178 віднесено Збройні Сили України, Національну гвардію України, Службу безпеки України, Службу зовнішньої розвідки України, Державну прикордонну службу України, Міністерство внутрішніх справ України, Державну службу з надзвичайних ситуацій, Управління державної охорони України, Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України, інші утворені відповідно до законів України військові формування, їх з’єднань, військові частини, підрозділи, установи або організації, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету. Постанова № 178 набрала чинності з дня її опублікування і застосовується з 24 лютого 2022 року. Отже, враховуючи вище зазначене, нульова ставка податку на додану вартість, відповідно до підпункту «г» підпункту 195.1.2 пункту 195.1 статті 195 розділу V Кодексу та Постанови № 178, застосовується безпосередньо як до операцій з постачання пального (товар для заправки), так і до операцій з постачання будь-яких інших товарів, що використовуються для забезпечення транспорту (наприклад, але не виключно, інші паливно-мастильні матеріали, запасні частини для ремонту автомобільної техніки, комплектуючі, автомобільні шини, охолоджуючі рідини, паливний, повітряний та масляні фільтра, свічки запалювання, акумуляторні батареї для автомобілів, номерні знаки на колісні транспорті засоби, фарба автомобільна, інструменти та додаткове обладнання, визначені відповідними нормативними та технічними документами тощо), при умові, що такі операції з постачання здійснюються категоріями суб’єктів, що визначені Постановою № 178.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 250 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | військова частина А3730 |
| ЄДРПОУ: | 08066493 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дудар Андрій Петрович |
| Телефон: | 380384052411 |
| E-mail: | a3730zakupka@ps.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
1. Відповідно до абз. 2 пункту 1.1 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - заповнена форма «Тендерна пропозиція до проведення електронного аукціону» відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, а також після проведення аукціону заповнена форма «Тендерна пропозиція за результатами електронного аукціону» відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Однак, в складі тендерної пропозиції ФОП Чайка Вікторія Василівна цінової пропозиції не надала. По пункту 1 Замовником пропонується Учаснику: завантажити цінові пропозиції, відповідно до Додатку 2 та Додатку 3 до Тендерної документації – Форма “Тендерна пропозиція до проведення електронного аукціону” та Форма “Тендерна пропозиція за результатами електронного аукціону”, повинні бути підписані керівником або уповноваженою особою учасника та надані на фірмовому бланку учасника (у разі наявності). 2. Відповідно до абз. 2 пункту 1.1 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації. Відповідно до Додатку 6 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Замовником вимагалось надати: - довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (протягом 2023-2025 років) (аналогічним договором в розумінні Тендерної документації вважається договір щодо аналогічного предмета закупівлі (укладеного протягом 2023-2025 років)) за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці. Проте, в електронних документах «Оригінал дог № 8 _м.Рубіжне.pdf», «Оригінал дог № 12 _м.Рубіжне.pdf» та «Оригінал договір № 221 від 06.06.19р._Лікарня Балаклія.pdf», ФОП Чайка Вікторія Василівна надала скановані копії договорів, укладених з Станцією швидкої медичної допомоги м. Рубіжне (Договір №8 від 20.03.2019), з Станцією швидкої медичної допомоги м. Рубіжне (Договір №12 від 25.03.2019) та з Комунальним некомерційний підприємством Балаклійської районної ради Харківської області «Балаклійська центральна клінічна районна лікарня» (Договір №221 від 06.06.2019), які були укладені протягом 2019 року. Поряд з цим, в складі тендерної пропозиції ФОП Чайка Вікторія Василівна скановану довідку, у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (протягом 2023-2025 років) (аналогічним договором в розумінні Тендерної документації вважається договір щодо аналогічного предмета закупівлі (укладеного протягом 2023-2025 років)) за предметом закупівлі договору не надала. По пункту 2 Замовником пропонується Учаснику: завантажити довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору, укладеного протягом 2023-2025 років за предметом закупівлі договору та завантажити не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці. 3. Відповідно до пункту 13 Додатку 1 Тендерної документації, Замовником вимагалося, що у разі виявлення недоліків товару, має бути можливість їх заміни (за рахунок Учасника). Строк заміни дефектного (неякісного) Товару/виправлення (усунення) дефектів: не більше 10-ти календарних днів з дати виявлення дефектного (неякісного) Товару (надати гарантійний лист). Однак, в складі своєї тендерної пропозиції ФОП Чайка Вікторія Василівна не надала такого гарантійного листа. По пункту 3 Замовником пропонується Учаснику: завантажити гарантійний лист, який підтвердить, що у разі виявлення недоліків товару, має бути можливість їх заміни (за рахунок Учасника). Строк заміни дефектного (неякісного) Товару/виправлення (усунення) дефектів: не більше 10-ти календарних днів з дати виявлення дефектного (неякісного) Товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.