1. Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану». 2. Доставка товару та документообіг здійснюється за рахунок постачальника. 3. Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). 4. Застосування нульової ставки ПДВ відповідно до постанови КМУ 178 від 2.03.2022 року: "Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану". 5. Місцезнаходження замовника: адреса знаходження Замовника не публікується, оскільки у період дії воєнного стану для Замовника дана інформація являється «чутливою». 6. Кількісні, технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначенні в документації до закупівлі, а саме: Проект договору, Додаток 1 (Специфікація). 7. Критерії та методика оцінки пропозицій: Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна, питома вага - 100 %. 8. Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження. 8.1. Учасник має подати заповнений проєкт договору Замовника, в форматі що підлягає редагуванню (WORD (doc)), підготовлений у відповідності з документацією до закупівлі ("Проєкт договору_2025_АС_Автозапчастини_7548_v2_Замовник_ID"), який повинен бути заповнений зі сторони Учасника (блоки що виділенні сірим фоном), включаючи додатки до проєкту Договору (Специфікація). 8.2.2. Цінові показники в заповненому проєкті договору (Додаток 1 "Специфікація") мають бути зазначені відповідно до загальної вартості цінової пропозиції, яку Учасник зазначає в електронній системі. 8.2.3. Учасник має надати заповнену анкету згідно документа, що надається до закупівлі: "АНКЕТА_перевірка контрагента". Анкета має бути фізично підписана Учасником, згідно вимог анкети, та завантажена в систему окремим документом до пропозиції Учасника.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 384 107 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А4699 |
| ЄДРПОУ: | 26632849 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ігор Давидян |
| Телефон: | +380634428080 |
| E-mail: | purch_a4699@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Шановний Учасник, прошу вас: - Вказати повну назву суб’єкта господарювання англійською мовою в документі «Анкета» та зазначити посаду особи, яка їх надала. - Надати заповнений проєкт договору Замовника, в форматі що підлягає редагуванню (WORD (doc)).
Шановний учасник, просимо вас виправити наступну невідповідність у наданому вами документі: "Анкета.PDF", а саме: 1. Вказавши повну назву суб’єкта господарювання англійською мовою; 2. Зазначивши дату складання анкетних відповідей та посаду особи, яка їх надали.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.