Період оскарження умов закупівлі - по 07-03-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 13 029 470 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 65 147,35 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Костюк Анна |
| Телефон: | 380977555876 |
| E-mail: | PSHCHUVKA@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
14 |
Учасником закупівлі ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини для вантажних автомобілів) (філії «Подільський лісовий офіс»), ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-26-011993-a, а саме ТОВ «СТК-АГРО», ЄДРПОУ 37960763, у складі тендерної пропозиції не подано наступну інформацію/документи: 1) відповідно до 3.1.3 Додатку №1 до тендерної документації, учаснику потрібно було надати оригінал довідки, виданої Державною податковою службою України щодо відкритих рахунків Учасника, датою видачі не більше тижневої давнини до дати оголошення даної закупівлі або більш пізньою датою видачі – Учасником ТОВ «СТК-АГРО» не надано оригіналу довідки, виданої Державною податковою службою України щодо відкритих рахунків Учасника, датою видачі не більше тижневої давнини до дати оголошення даної закупівлі або більш пізньою датою видачі, в тендерній пропозиції учасника наявний витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків/електронних гаманців за формою №П10, який не містить ні печатки, ні підпису, який не відповідає вимозі Замовника згідно п.3.1.3 Додатку №1 до ТД, адже Замовник вимагав оригінал довідки, а не витягу. - Спосіб усунення невідповідності: протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – завантажити оригінал довідки, виданої Державною податковою службою України щодо відкритих рахунків Учасника, датою видачі не більше тижневої давнини до дати оголошення даної закупівлі або більш пізньою датою видачі. 2) відповідно до п.3.5. Додатку №2 до тендерної документації, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно було надати сертифікат на систему управління якістю, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України державним органом сертифікації, відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. ВИМОГИ». Додатково учасник надає лист від державного підприємства органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику, атестат про акредитацію органу сертифікації (разом з додатками про сферу акредитації та ліцензійну (сертифікаційну) угоду на право застосування сертифікату), завірений уповноваженою особою органу сертифікації, та звіт про сертифікаційний первинний (або наглядовий) аудит з перевірки системи управління якістю, який чинний на 2025 рік. – Учасником ТОВ «СТК-АГРО» на вимогу п.3.5 Додатку №2 надав сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», що виданий приватним органом сертифікації, а саме ОРГАН З СЕРТИФІКАЦІЇ ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ», який не є державним, а відтак пропозиція учасника не відповідає умові п.3.5 Додатку №2 до тендерної документації. Крім того, учасник надав сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, в той час як Замовником вимагалися ДСТУ ISO 9001:2015, та не підтвердив документом від органу сертифікації, що вони є взаємозамінними, рівноцінними відповідно до законодавства. Спосіб усунення невідповідності: протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей - завантажити сертифікат на систему управління якістю, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України державним органом сертифікації, відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. ВИМОГИ». 3) відповідно до п.3.6. Додатку №2 до тендерної документації, учаснику необхідно було надати сертифікат на систему екологічного управління, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування». – Учасником ТОВ «СТК-АГРО» на вимогу п.3.6 Додатку №2 до тендерної документації надав сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», що виданий приватним органом сертифікації, а саме ОРГАН З СЕРТИФІКАЦІЇ ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ», який не є державним, а відтак пропозиція учасника не відповідає умові п.3.6 Додатку №2 до тендерної документації. - Спосіб усунення невідповідності: протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей - завантажити сертифікат на систему екологічного управління, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування». 4) Відповідно до умов п.1.1 додатку 1 тендерної документації, учаснику потрібно було надати Скан-копію/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів. -копію(-ії) договору(-ів) не менше 2 (двох), за предметом закупівлі, який(-і) повинен (-ні) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього(-их) договору(-ів).Підтверджуючими документами виконання аналогічного(-их) договору(-ів) є копії: - копії акту (-ів) виконаних робіт або видаткових накладних;- лист-відгук за таким аналогічним(-ми) договором(-ами). Лист-відгук від підприємства або організації, або установи, для якої виконувався аналогічний договір, складається у довільній формі із зазначенням номеру та дати підписання цього договору та інформації про його виконання відповідно до умов договору. Відгук надається щодо договору(-ів) копія(-ї) якого(-их) надана учасником у складі тендерної пропозиції. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є поставка шин для вантажних автомобілів. – Учасником ТОВ «СТК-АГРО» надано відгук, у тексті якого вказано, що договірні зобов’язання виконуються, тобто договір ще не виконаний, а в процесі виконання, також в договорі №01/12-20 від 01.12.2024 року, укладеного з ТОВ «СТЦ «Укравтозапчастина», не визначений предмет поставки, в той же час умовами ТД а саме п.1.1 додатку №1 до ТД замовник вимагав надання аналогічного договору, яким є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є поставка шин для вантажних автомобілів. Таким чином, договір №01/12-20 від 01.12.2024 укладений з ТОВ «СТЦ «Укравтозапчастина», що наданий учасником ТОВ «СТК-АГРО», не є аналогічним. Крім того, видаткова накладна №77 від 14.01.2025 не містить підтвердження того що ця видаткова накладна надана саме до договору №01/12-20 від 01.12.2024, чим не підтверджено виконання аналогічного договору. Відгук ТОВ «СТЦ «Укравтозапчастина» також свідчить про неповне виконання аналогічного договору, адже згідно відгуку договірні зобов’язання виконуються, постачання здійснюється, проте Замовник вимагав «Лист-відгук від підприємства або організації, або установи, для якої виконувався аналогічний договір». - Спосіб усунення невідповідності: завантажити протягом 24 год. з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей - завантажити відповідно до умов п.1.1 додатку 1 тендерної документації, учаснику Скан-копію/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів. -копію(-ії) договору(-ів) не менше 2 (двох), за предметом закупівлі, який(-і) повинен (-ні) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього(-их) договору(-ів).Підтверджуючими документами виконання аналогічного(-их) договору(-ів) є копії: - копії акту (-ів) виконаних робіт або видаткових накладних;- лист-відгук за таким аналогічним(-ми) договором(-ами). Лист-відгук від підприємства або організації, або установи, для якої виконувався аналогічний договір, складається у довільній формі із зазначенням номеру та дати підписання цього договору та інформації про його виконання відповідно до умов договору. Відгук надається щодо договору(-ів) копія(-ї) якого(-их) надана учасником у складі тендерної пропозиції. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є поставка шин для вантажних автомобілів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.