Період оскарження умов закупівлі - по 26-02-2025, 00:00
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 220 869 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 104,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 60 000 UAH |
| Замовник: | КП Одескомунтранс |
| ЄДРПОУ: | 31185678 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ткач Володимир Володимирович |
| Телефон: | +380635948118 |
| E-mail: | odeskommuntrans@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область,Одеса, Одеська обл., м. Одеса, вул. Братів Поджіо, буд. 4 |
1 |
Враховуючи велику кількість робочих завдань та значний обсяг документів, що підлягають розгляду та аналізу виникла необхідність подовжити до 20 робочих днів строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬМА МАТЕР ФМ"
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 публікуємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬМА МАТЕР ФМ" не надано разом із статутом відповідну скан-копію опису документів, що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії. 1.2. В складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬМА МАТЕР ФМ" не надано скан-копію довідок з обслуговуючих банків про відсутність або наявність простроченої заборгованості за кредитами, що датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів з особливостями. Надані учасником довідки не можуть розглядатись у якості відповідних, оскільки датовані раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів з особливостями. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно положень п. 4.3. Додатку 1 до Тендерної документації вимагається надання учасниками в складі тендерної пропозиції в тому числі наступного: «… (у разі якщо на статуті відсутня відмітка державної реєстрації, необхідно разом із статутом надати відповідну скан-копію опису документів, що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії…». 2.2. Згідно положень п. 4.10. Додатку 1 до Тендерної документації вимагається надання учасниками в складі тендерної пропозиції в тому числі наступного: «В складі тендерних пропозицій учасникам необхідно подати скан-копію довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з усіх обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність або наявність простроченої заборгованості за кредитами, що датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів з особливостями.». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. ТОВ "АЛЬМА МАТЕР ФМ" має надати в складі тендерної пропозиції скан-копію опису документів, що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії з реєстрації статуту. 3.2. ТОВ "АЛЬМА МАТЕР ФМ" має надати в складі тендерної пропозиції скан-копію довідок з усіх обслуговуючих банків про відсутність або наявність простроченої заборгованості за кредитами, що датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів з особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.