Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 677 660,10 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 776,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 1474 |
| ЄДРПОУ: | 14321860 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кавалерова Світлана Сергіївна |
| Телефон: | 380970598749 |
| E-mail: | izmail1474tk@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область,Ізмаїл, |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (номер в електронній системі закупівель UA-2025-02-14-002415-a, далі - Закупівля) – ТОВ "КРАМАР ПАРТС" (далі – Учасник) виявлені невідповідності в інформації та документах, поданих Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так, відповідно до п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації закупівлі, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.02.2025 №33, тендерні пропозиції подаються у порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей: кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен подати через електронну систему закупівель усі необхідні документи та/або інформацію до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про: - ціну (ціна - загальна ціна тендерної пропозиції), повинна бути чітко визначена та включати усі витрати, які стосуються предмета закупівлі та передбачені в тендерній документації; - інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення; - наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації; - «Цінова пропозиція», складеною за формою та змістом, що визначені у Додатку 4 до тендерної документації; - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації. Відповідно до даних електронної системи закупівель у складі тендерної пропозиції ТОВ "КРАМАР ПАРТС" до Закупівлі, Замовником встановлено, що Учасник не надав Лист-згода на обробку персональних даних, за зразком наведеним в Додатку 1 до тендерної документації, чим порушив вимоги замовника, вказані в п. 7 цього Додатку. Крім того, Замовником встановлено, що подана Учасником у підтвердження відповідності встановленого замовником кваліфікаційного критерію, довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (без номеру та дати) містить невідповідності в частині зазначеного в ній предмету договору, а саме: коду ДК 021:2015, інформація про який зазначена в Договорі № 588/2024 від 23.12.2024, який міститься в складі файлу pdf. «Договір 588 pdf, та в свою чергу наданий учасником у підтвердження наявності у нього відповідного досвіду. У зв’язку з вищевикладеним з метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити до електронної системи наступні документи: Лист-згода на обробку персональних даних, за зразком наведеним в п. 7 Додатку 1 до тендерної документації та довідку що містить інформацію про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням предмету договору, що відповідає та відповідно зазначено в п. 1.1. Договору №588/2024 від 23.12.2024. Керуючись пунктом 43 Особливостей, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.