Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2025, 00:00
Замовник підтверджує, що є суб’єктом, на якого поширюється дія Постанови Кабінету Міністрів України № 178 від 02 березня 2022 року «Про деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану» (надалі - Постанова) та підтверджує, що до припинення чи скасування воєнного стану операції з постачання товарів для забезпечення транспорту Замовника обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 36 750,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 183,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38169500 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Бондаренко |
| Телефон: | +380677149415 |
| E-mail: | dog.arzsp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 54039, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, вул. Привільна, 136 б |
0 |
Відповідно до вимог п. 9 Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п. 1.10 Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» учасник повинен надати: «У разі виявлення будь-яких недоліків товару протягом терміну придатності Товару Замовник має право вимагати від Продавця замінити Товар на якісний протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання відповідної претензії (акту рекламації) від Покупця, а Продавець зобов’язаний виконати такі вимоги, якщо не доведе, що недоліки Товару стали наслідком неналежного використання або зберігання Покупцем. Учасник надає у складі тендерної пропозиції зразок Акту рекламації та гарантійний лист, щодо даної вимоги» Учасник у складі тендерної пропозиції не надав зазначений вище гарантійний лист щодо заміни Товару на якісний протягом 5 (п’яти) робочих днів у разі виявлення недоліків. На усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих у тендерній пропозиції Учасник повинен надати: 1. Гарантійний лист щодо заміни Товару на якісний протягом 5 (п’яти) робочих днів у разі виявлення недоліків відповідно до вимог п. 9 Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п. 1.10 Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.