Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 423 769,26 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 118,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ |
| ЄДРПОУ: | 41760289 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вадим Кириченко |
| Телефон: | +380443654097 |
| E-mail: | v.kyrychenko@dbr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01011, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28 |
4 |
Відповідно до Особливостей та Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Найбільш економічно вигідною пропозицією електронна система закупівель визнала пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОБІЛАЙН ПЛАЗА". У результаті розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені наступні невідповідності: - в Додатку 1 до тендерної документації вимагалося, надання Учасником Довідки у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічного предмету закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації) за останні 2 роки, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копія договору, копії акту приймання - передачі/видаткових накладних). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пункт 44 Особливостей передбачає надання можливості учаснику процедури закупівлі виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У зв’язку із вищезазначеним просимо усунути невідповідності в інформації, подання якої передбачено вимогами тендерної документації, з розміщенням в електронній системі закупівель: - копії договору та копії акту приймання - передачі/видаткових накладних до цього договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.