| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 835 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 175 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3018 Національної гвардії України |
| ЄДРПОУ: | 39806952 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Руслана Валеріївна Коротич |
| Телефон: | +380665862261 |
| E-mail: | r.voroh@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Пропозиція Учасника ФОП "Парфенюк Леонід Миколайович" була розглянута на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. За результатом розгляду сформовано наступне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, виходячи з наступних підстав. Наказом командувача Національної гвардії України «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 401 від 18 листопада 2022 року, Замовника уповноважено здійснювати оборонні закупівлі та укладати державні контракти та договори на підставі Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Постанова № 1275). Пунктом 8 Особливостей Постанови № 1275 передбачено наступне: «Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178; 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822; 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.» Так, на виконання вищенаведених норм чинного законодавства, уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель було розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та запропоновано учасникам надати документи та необхідну інформацію у відповідності до вимог цього Оголошення. Учасник не виконав вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та не надав документи та інформацію Замовнику у відповідності до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. З аналізу наданих Учасником документів та інформації вбачається, що Учасником підготовлені та надані Замовнику документи та інформація у відповідності до вимог Тендеру. Так, в наданих документах та інформації Учасником зазначені спеціальні назви, які застосовуються виключно під час проведення Тендеру: «процедура відкритих торгів», «відкриті торги», «тендерна пропозиція». Учаснику пропонується розмістити шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи та інформацію, що відповідають вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару: Battery Kit для БпАК мультироторного типу «DJI Mavic 3» за кодом ДК 021:2015 «34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі». 2. У відповідності до вимог п. 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, всі документи пропозиції повинні бути підписані керівником, завірені печаткою (у разі її використання). Всі документи повинні бути скановані (у форматі PDF). Учасником підготовано і надано Замовнику документи, що не містять зображення підпису та печатки (у разі її використання). Учаснику пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи у відповідності до вимог п. 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пропозиція учасника ПП БудКапітал Плюс була розглянута на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. За результатом розгляду встановлено наступне: 1. Пропозиція ПП БудКапітал Плюс не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, виходячи з наступних підстав. Наказом командувача Національної гвардії України «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 401 від 18 листопада 2022 року, Замовника уповноважено здійснювати оборонні закупівлі та укладати державні контракти та договори на підставі Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Постанова № 1275). Пунктом 8 Особливостей Постанови № 1275 передбачено наступне: «Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178; 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822; 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.» Так, на виконання вищенаведених норм чинного законодавства, 13.02.2025 року уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель було розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та запропоновано учасникам надати документи та необхідну інформацію у відповідності до вимог цього Оголошення. Учасник ПП БудКапітал Плюс не виконав вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та не надав документи та інформацію Замовнику у відповідності до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару: Battery Kit для БпАК мультироторного типу «DJI Mavic 3» за кодом ДК 021:2015 «34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі». З аналізу наданих учасником документів та інформації вбачається, що Учасником підготовлені та надані Замовнику документи та інформація у відповідності до вимог Тендеру. Так, в наданих документах та інформації Учасником зазначені спеціальні назви, які застосовуються виключно під час проведення Тендеру: «відкриті торги», «процедура закупівлі». Учаснику ПП БудКапітал Плюс пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи та інформацію, що відповідають вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару: Battery Kit для БпАК мультироторного типу «DJI Mavic 3» за кодом ДК 021:2015 «34740000-6 Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі». 2. У відповідності до вимог п. 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, всі документи повинні бути скановані (у форматі PDF). Учасником надано Замовнику сфотографовані документи «Рішення засновника», «Статут». Учаснику ПП БудКапітал Плюс пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи у відповідності до вимог п. 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.