Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 981 732 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 817,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління справами Міністерства оборони України |
| ЄДРПОУ: | 24978319 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хитрий Максим Григорович |
| Телефон: | +380444544284 |
| E-mail: | repair.org.dept@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03168, Україна, Київська область,Київ, проспект Повітрофлотський 6 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до Тендерної документації: «1.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для поставки товарів визначених у технічних вимогах (наявність транспортних засобів, які в змозі виконати доставку матеріальних засобів (вантажопідйомністю не менше 3,5 т), або договір оренди ТЗ (вантажопідйомністю не менше 3,5 т) на строк дії договору ) - Доставка товару здійснюється особисто представником Учасника транспортними засобами які визначенні в довідці про наявність матеріально технічної бази. - Довідка про наявність складського приміщення, та документами щодо права власності або договір оренди дійсним на строк дії договору». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції подана інформація щодо наявності договору про надання транспортно-експедиторських послуг з перевезення вантажів в межах України, однак відсутні дані щодо вантажопідйомності транспортного засобу, яким передбачається доставка предмету закупівлі. Вимогами Тендерної документації встановлено, що відповідний транспортний засіб повинен мати вантажопідйомність не менше 3,5 т. Учасником також було надано копію Договору №010324 від 01.03.2024 р., щодо оренди нерухомого майна, яке використовується у якості складських та офісних приміщень, термін дії якого спливає 28.02.2025 р. Вимогами Тендерної документації встановлено, що Учасник має підтвердити наявність складського приміщення не весь термін дії Договору щодо Закупівлі, тобто до 31.12.2025 р. 2. Відповідно до п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації: «2.1.Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, щодо визначення відповідності запчастин; - визначити працівника якій буде здійснювати доставку товару, проводити рекламацію матеріальних засобів, проводити договірну роботу з зазначенням контактних даних на отримання заявок щодо поставки автомобільних запчастин.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції подана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, проте в ній не зазначена інформація про працівника, який буде здійснювати доставку товару, проводити рекламацію матеріальних засобів, проводити договірну роботу з зазначенням контактних даних на отримання заявок щодо поставки предмету закупівлі. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - документи, які підтверджують наявність транспортних засобів, які в змозі виконати доставку матеріальних засобів (вантажопідйомністю не менше 3,5 т). Окрім договору оренди транспортного засобу чи надання послуг з вантажних перевезень, інформація має містити відомості щодо марки та моделі відповідного транспортного засобу (копія технічного паспорту за наявності). - документи, що підтверджують наявність складського приміщення не весь термін дії Договору щодо Закупівлі, тобто до 31.12.2025 р; - довідку в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, яка також буде містити інформацію про працівника, що буде здійснювати доставку товару, проводити рекламацію матеріальних засобів, проводити договірну роботу з зазначенням контактних даних на отримання заявок щодо поставки предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.