Закупівлю оголошено - 12-02-2025, 11:31. Дата останніх змін - 14-03-2025, 16:22

Пересувний лазне-пральних комплекс

Пересувний лазне-пральних комплекс... Державна закупівля - UA-2025-02-12-004789-a Пересувний лазне-пральних комплекс від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 2/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-12-004789-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-02-2025, 11:31
по 18-02-2025, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-02-2025, 12:00
по 21-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-02-2025, 11:53
по 21-02-2025, 12:22

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
8402400
8 402 400 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:84 024 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:84 024 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Зозуля Артем Вікторович
Телефон:380445276671
E-mail:AZozulia@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Пересувний лазне-пральних комп ...
8 402 400 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-02-2025, 11:53
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пересувний лазне-пральних комплекс

3
одиниця
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2025
34220000-5
Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ Е.М.А.   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-02-2025 по 07-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, Суми, , , Гавриленко Світлана Миколаївна
Остаточна пропозиція:
7 980 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 290 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-03-2025, 10:45

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-03-25, 10:19:19
24

03.03.2025 року ТОВ Е.М.А. ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ Е.М.А. на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 34220000-5: «Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери» (Пересувний лазне-пральних комплекс), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-12-004789-a. 03 березня 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ Е.М.А. встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до абзацу 2 пункту 5 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник має надати довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного (ів) договору (ів) (укладеного протягом 2022-2025 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента та контактний номер телефону такої особи, предмет договору, рік виконання договору. Всупереч зазначеної вимоги, у складі пропозиції ТОВ Е.М.А. надана довідка, що суперечить вимогі, а саме не зазначено прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник має надати копію статуту або іншого установчого документа в останній редакції (надається виключно Постачальниками, які за правовим статусом є юридичними особами). У випадку, якщо Постачальник діє на підставі модельного статуту, необхідно надати документ Постачальника, де зафіксовано рішення про здійснення діяльності на підставі модельного статуту. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора додатково необхідно надати Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу. Всупереч зазначеної вимоги, у складі пропозиції ТОВ Е.М.А. надано Статут, що суперечить вимогі, а саме Статут не має відмітки державного реєстратора та Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії. 3. Відповідно до Розділу 11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Пропозиція Учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. На виконання цієї вимоги, у складі пропозиції ТОВ Е.М.А. містяться: - БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № ГР008ЕМА25 від 20 лютого 2025 року, підписана начальником Філії – Сумського обласного управління АТ «Ощадбанк Д’яконовою Ольгою Петрівною. - ДОВІРЕНІСТЬ від двадцятого вересня дві тисячі двадцять третього року, видана від акціонерним товариством «Державний ощадний банк Україна» в особі Голови Правління Наумова Сергія Володимировича на начальника Філії – Сумського обласного управління АТ «Ощадбанк Д’яконову Ольгу Петрівну . Дана довіреність видана/підписана Головою Правління Наумовим Сергієм Володимировичем. Уповноваженою особою встановлено, що на файл, який містить у собі ДОВІРЕНІСТЬ від двадцятого вересня дві тисячі двадцять третього року, видана від акціонерним товариством «Державний ощадний банк Україна» в особі Голови Правління Наумова Сергія Володимировича на начальника Філії – Сумського обласного управління АТ «Ощадбанк Д’яконову Ольгу Петрівну, не накладено кваліфікований електронний підпис Голови Правління Наумова Сергія Володимировича, що суперечить вимозі Оголошення про те, що «Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління)». 4. Відповідно до Розділу 12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник має надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. Всупереч зазначеної вимоги, у складі пропозиції ТОВ Е.М.А. не надано гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного (ів) договору (ів) (укладеного протягом 2022-2025 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента та контактний номер телефону такої особи, предмет договору, рік виконання договору; - статут або інший установчий документ в останній редакції (надається виключно Постачальниками, які за правовим статусом є юридичними особами). У випадку, якщо Постачальник діє на підставі модельного статуту, необхідно надати документ Постачальника, де зафіксовано рішення про здійснення діяльності на підставі модельного статуту. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора додатково необхідно надати Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу. - у випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину; - копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління); - гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. Уповноважена особа Артем Зозуля

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-03-25, 10:19:19
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-12-004789-a-a1
Номер договору:
96-25
Дата підписання договору:
14-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 14-03-2025 по 31-12-2025
7 980 000 UAH
Ціна договору
6 650 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ДЖЕЙСІЕС ВУД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-02-2025 по 05-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, місто Ромни, , ВУЛИЦЯ ЗАЛІЗНИЧНА, будинок 143, корпус Ф, 42007, Олег Тітаренко
Остаточна пропозиція:
6 974 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
7 999 999 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КАПРЕМОНТ І СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-02-2025 по 01-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, Полтавський район, село Копили, ВУЛИЦЯ СТРЕЛЬНІКОВА, будинок 1Б, квартира 12, 38761, Мамик Мурадханян
Остаточна пропозиція:
6 800 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 975 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "КАПРЕМОНТ І СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 800 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 975 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-02-2025, 21:48:43
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ДЖЕЙСІЕС ВУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 974 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
7 999 999 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-02-2025, 16:03:16
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ Е.М.А.   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
7 980 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 290 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-02-2025, 16:27:03
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 11:31:15
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 11:31:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 11:31:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 11:31:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 11:31:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 11:31:06
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Пересувний лазне-пральних комплекс
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 84 024,00 грн. (вісімдесят чотири тисячі двадцять чотири грн. 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 11:31:06
          2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Пересувний лазне-пральних комплекс
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Форма забезпечення
          Гарантія фінансової установи
          Банківська гарантія
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 11:31:06
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          30
          Пошук... день
          день
          30 календарних днів
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 11:31:06
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          1
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 11:31:06
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ