Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 63 800 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 638 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 1 900 000 UAH |
| Замовник: | Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 45021701 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Каріна Керімова |
| Телефон: | +380684506823 |
| E-mail: | uproboronazakup@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69107, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 164 |
8 |
Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 14 додатку 3 до Тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: «Гарантійний лист від Учасника щодо зобов’язання поставити товар своєчасно у повному обсязі; а також про те, що зауваження (у разі наявності) по якості та укомплектованості товару будуть усунені Учасником протягом 3 (трьох) днів.» В складі тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі відсутній гарантійний лист визначений пунктом 14 додатку 3 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист визначений пунктом 14 додатку 3 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.