Період оскарження умов закупівлі - по 20-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 939 640 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 29 396 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 88 189 UAH |
| Замовник: | Департамент поліції особливого призначення «Об'єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» |
| ЄДРПОУ: | 45013109 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Голубков |
| Телефон: | +380443651928 |
| E-mail: | vpdz2019@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Пропозиція учасника ТОВ "ДНІПРОШИНА" була розглянута на відповідність технічних вимог тендерної документації на етапі кваліфікації. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документаці-єю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповіднос-тей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною докумен-тацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутно-сті забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інфор-мації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не при-зводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ДНІПРОШИНА" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до підпункту 2, Розділ 1. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ, для підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедур, Додатку 3 тендерної документації Учасник в своїй пропозиції повинен надати : Гарантійний лист щодо можливості поставки товару протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня отримання від Покупця замовлення, але не пізніше до дня припинення або скасування воєнного стану на території України. За будь-яких обставин термін поставки Товару не може бути більшим ніж до 10 грудня 2025 року.. На виконання вищезазначеної вимоги Учасник ТОВ "ДНІПРОШИНА" у складі ТП на-дав файл «гарантійний лист 2.pdf » який містить невідповідності стосовно умов ТД: З урахуванням вищевказаного, Учаснику ТОВ "ДНІПРОШИНА" необхідно виправити зазначені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.