| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 16 319 047 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 81 595,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А-0224 |
| ЄДРПОУ: | 08489704 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Кирилюк |
| Телефон: | +380667145688 |
| E-mail: | nvdv0224@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 54025, Україна, Миколаївська область,М.Миколаїв, Проспект Героїв України 72 |
5 |
Відповідно до п. 8 Постанови Кабінету Міністрів України № 1275 від 11.11.2022 “Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Державний замовник звертається з вимогою щодо виправлення невідповідностей: 1) Відповідно до пункту 10 Додатку 2 до Оголошення Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, згідно форми наведеної у пункті 2 Додатку 3 до оголошення. Для підтвердження інформації вказаної Учасником у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору наведеної в Додатку 3 до оголошення, учасник у складі пропозиції надає: • копію аналогічного договору (ів)* зазначеного (их) в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з усіма додатками до договору (ів) та усіма його (їх) невід’ємними частинами; • скан-копію документу (ів), які засвідчують факт, поставки товарів (акти прийому передачі та видаткові накладні), на усю суму аналогічного договору; • бухгалтерську довідку про повний розрахунок по аналогічному договору, акт звірки та банківські виписки. *Аналогічним договором в розумінні цього оголошення є договір на постачання квадрокоптерів, а саме: Mavic 3 Thermal, Mavic 3 Pro, Mavic 3 Enterprise на суму не менше 15 млн. грн. в межах одного договору, за період 2022 -2025 року, умови оплати: післяоплата (оплата по факту поставки товару); не має містити пунктів про благодійну допомогу. Учасником в складі тендерної пропозиції надано необхідну довідку (файл під назвою: «Довідка аналогічний договір.pdf»). У наданій довідці міститься інформація про аналогічний договір з Військовою частиною А1912 . Учасник для підтвердження надав договір №76/24 від від 12 грудня 2024 року (файл під назвою: «Аналогічний договір_1.pdf»). Учасник для підтвердження факту поставки товару надав видаткову накладну №746 від 12.12.2024 р. на суму 27 399 285,76 грн.; видаткову накладну №883 від 25.12.2024 р. на суму 3 210 853,80 грн.; довіреність №588 від 13.12.2024 р. до видаткової накладної № 746 від 12.12.2024 р., акт приймання-передачі запасів від 13.12.2024 р. на суму 27 399 285,76 грн.; додаток 1 до акту приймання – передачі майна № 1654 від 13.12.2024 р. з серійними номерами. Учасником надана інформація не відповідає вимозі державного замовника вказаній в п. 10 Додатку 2 до оголошенні – не надано довіреність до видаткової накладної №883 від 25.12.2024 р., не надано акт приймання-передачі запасів на суму 3 210 853,80 грн. В складі пропозиції учасника відсутня бухгалтерська довідка про повний розрахунок по аналогічному договору, акт звірки з Військовою частиною А1912, банківські виписки по аналогічному договору. Державний Замовник звертається з вимогою щодо виправлення невідповідностей. Учаснику необхідно усунути невідповідність у встановлений законодавством термін. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасник повинен надати в складі пропозиції повну довіреність (обидві сторони) до видаткової накладної №883 від 25.12.2024 р. 2) Учасник повинен надати в складі пропозиції повну довіреність (обидві сторони) №588 від 13.12.2024 р. 3) Учасник повинен надати в складі пропозиції акт приймання-передачі запасів на суму 3 210 853,80 грн. 4) Учасник повинен надати в складі пропозиції бухгалтерську довідку про повний розрахунок по аналогічному договору. 5) Учасник повинен надати в складі пропозиції акт звірки з Військовою частиною А1912. 6) Учасник повинен надати в складі пропозиції банківські виписки по аналогічному договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.