Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 995 093,25 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 950,93 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління справами Міністерства оборони України |
| ЄДРПОУ: | 24978319 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хитрий Максим Григорович |
| Телефон: | +380444544284 |
| E-mail: | repair.org.dept@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03168, Україна, Київська область,Київ, проспект Повітрофлотський 6 |
5 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до Тендерної документації: «1.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: … - Довідка про наявність складського приміщення, та документами щодо права власності або договір оренди дійсним на строк дії договору.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції була надана інформація у вигляді довідки про наявність складського приміщення з посиланням на підтверджуючі документи. Разом з тим, відповідні підтверджуючі документи не були долучені до Тендерної пропозиції Учасника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - підтверджуючі документи щодо наявності права власності на складське приміщення або договір про його оренду, що є чинним на період дії договору щодо постачання товарів за даною Закупівлею;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.