Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 3 108 410 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 31 084,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 93 252,30 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081389 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гуменна Ольга Георгіївна |
| Телефон: | 380443302737 |
| E-mail: | humenna.o.h@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 02099, Україна, Київська область,Київ, вул. Санаторна будинок 12/1 |
3 |
Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ", що подана для участі у закупівлі № UA-2025-02-07-003477-a (Автомобільні шини, Код ДК 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності) виявлено: Пп. 1.1 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації (далі – Додаток 2) визначений обов’язок учасника надати: «1.1 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. Учасником ТОВ «ТД «Альфатех» в складі тендерної пропозиції надані декларації про відповідність постачальника від 14.02.2025 №№ 363-02/2025, 364-02/2025, 365-02/2025. В наданих декларація відсутнє посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. Для усунення вищевказаних невідповідностей згідно пункту 3.9 розділу 3 тендерної документації та пункту 43 Особливостей, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей, завантажити через електронну систему один з документів щодо підтвердження відповідності, визначених пп. 1.1 п. 1 Додатку 2, оформлених згідно з вимогами тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.