Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2025, 00:00
Більш детальна інформація (в т.ч. про кількість, місце та строки поставки товарів) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 3 013 111 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 065,56 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба" |
| ЄДРПОУ: | 38017026 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Поліщук Ірина Олегівна |
| Телефон: | 380487744243 |
| E-mail: | i.polischuk@sar.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65114, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВТОСОЮЗ" містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. У складі тендерної пропозиції Учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів надано Договір № 202 від 01.08.2023 та Договір № 253 ГСП від 11.09.2023, але за цими договорами здійснено поставку легкових автомобілів, що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документацції. У п.п. 1.2 п. 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, вказаних в довідці (обов’язково зазначити – найменування замовника, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору). В якості документального підтвердження додати завірені копії зазначених договорів (не менше двох договорів) з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне (належне) їх виконання (видаткова накладна, акт наданих послуг, акт виконаних робіт тощо). * Аналогічними вважатимуться договори поставки товару, які відповідають коду ДК 021:2015 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби або інші договори поставки вантажних автомобілів. Надати договори поставки товару, які відповідають коду ДК 021:2015 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби або інші договори поставки вантажних автомобілів з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне (належне) їх виконання (видаткова накладна, акт наданих послуг, акт виконаних робіт тощо). 2. У складі тендерної пропозиції Учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів надано Договір № 949 від 11.09.2023, але відсутнє підтвердження виконання цього договору, а саме відсутні документи які підтверджують повне (належне) виконання договору. У п.п. 1.2 п. 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, в якості документального підтвердження додати завірені копії зазначених договорів (не менше двох договорів) з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне (належне) їх виконання (видаткова накладна, акт наданих послуг, акт виконаних робіт тощо). Учаснику необхідно надати документи які підтверджують повне (належне) виконання Договору № 949 від 11.09.2023. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають завантаження через електронну систему закупівель договорів поставки товару, які відповідають коду ДК 021:2015 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби або інші договори поставки вантажних автомобілів з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне (належне) їх виконання (видаткова накладна, акт наданих послуг, акт виконаних робіт тощо), документів які підтверджують повне (належне) виконання Договору № 949 від 11.09.2023. Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.