Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2025, 00:00
Згідно з підпунктом «г» підпункту 195.1.2 пункту 195.1 статті 195 розділу V Податкового кодексу України (далі - Кодекс) за нульовою ставкою оподатковуються операції з постачання товарів для заправки (дозаправки) або забезпечення наземного військового транспорту чи іншого спеціального контингенту Збройних Сил України, що бере участь у миротворчих акціях за кордоном України, або в інших випадках, передбачених законодавством. З метою виконання мобілізаційних завдань в умовах воєнного стану, введеного Указом №64/2022, та відповідно до підпункту «г» підпункту 195.1.2 пункту 195.1 статті 195 розділу V Кодексу, постановою Кабінету Міністрів України № 178 від 02.03.2022 року (далі — Постанова № 178) визначено категорії установ, операції з постачання яким товарів для заправки (дозаправки) або забезпечення транспорту для потреб забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави, оподатковуються за нульовою ставкою податку на додану вартість. Так, до таких установ Постановою № 178 віднесено Збройні Сили України, Національну гвардію України, Службу безпеки України, Службу зовнішньої розвідки України, Державну прикордонну службу України, Міністерство внутрішніх справ України, Державну службу з надзвичайних ситуацій, Управління державної охорони України, Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України, інші утворені відповідно до законів України військові формування, їх з’єднань, військові частини, підрозділи, установи або організації, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету. Постанова набрала чинності з дня її опублікування і застосовується з 24 лютого 2022 року. Отже, враховуючи вище зазначене, нульова ставка податку на додану вартість, відповідно до підпункту «г» підпункту 195.1.2 пункту 195.1 статті 195 розділу V Кодексу та Постанови № 178, застосовується безпосередньо як до операцій з постачання пального (товар для заправки), так і до операцій з постачання будь-яких інших товарів, що використовуються для забезпечення транспорту (наприклад, але не виключно, інші паливно-мастильні матеріали, запасні частини для ремонту автомобільної техніки, комплектуючі, автомобільні шини, охолоджуючі рідини, паливний, повітряний та масляні фільтра, свічки запалювання, акумуляторні батареї для автомобілів, номерні знаки на колісні транспорті засоби, фарба автомобільна, інструменти та додаткове обладнання, визначені відповідними нормативними та технічними документами тощо), при умові, що такі операції з постачання здійснюються категоріями суб’єктів, що визначені Постановою № 178. Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної (рахунку-фактури, транспортної накладної або іншого документу, який засвідчує факт поставки Товару). Постачання Товару Учасником здійснюється після повідомлення останнього Замовником про надходження коштів на розрахункові рахунки військової частини А3730.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 250 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | військова частина А3730 |
| ЄДРПОУ: | 08066493 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дудар Андрій Петрович |
| Телефон: | 380384052411 |
| E-mail: | a3730zakupka@ps.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Полетехніка» у відкритих торгах з особливостями на закупівлю автошин в асортименті за кодом ДК 021:2015 - 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» за номером процедури закупівлі UA-2025-02-05-017098-a згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Полетехніка» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю автошин в асортименті за кодом ДК 021:2015 - 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», номер процедури закупівлі UA-2025-02-05-017098-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: 17 лютого 2025 року відбувся аукціон щодо процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі автошин в асортименті відповідно до коду Національного класифікатору ДК 021:2015 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» за номером процедури закупівлі UA-2025-02-05-017098-a. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана остаточна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Полетехніка». Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Полетехніка» у процедурі закупівлі № UA-2025-02-05-017098-a, Замовником були встановлені наступні невідповідності, а саме: 1. Відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в пункті 6.1 Замовником вказані вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону та зазначено в Додатку 1 до Тендерної документації. Згідно пункту 6.2 Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічним вимогам (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком 1 до тендерної документації). Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовника, якщо Учасником пропонується аналог та/або еквіваленти товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик аналогу та/або еквіваленти товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого аналогу та/або еквіваленту товару має відповідати якості або вищої якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. Однак, в складі тендерної пропозиції Учасник такої таблиці не надав. Проте, відповідно до завантаженого електронного документу Учасником «Додаток 2 форма тендерної пропозиції» (Вих. № б/н б/д), останній вказав в стовпчику «Найменування» розміри, виробника, індекс навантаження, індекс швидкості та вказав назву виробника та країну виробника. Провівши аналіз та дослідження зазначених вище характеристик товару, Замовник встановив відповідність запропонованого Учасником товару Тендерній документації. По пункту 1 Замовником пропонується Учаснику: завантажити таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик аналогу та/або еквіваленти товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого аналогу та/або еквіваленту товару має відповідати якості або вищої якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. 2. Відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в пункті 6.1 Замовником вказані вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону та зазначено в Додатку 1 до Тендерної документації. Згідно пункту 6.2 Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічним вимогам (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком 1 до тендерної документації). Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовника, а саме п. 2 Загальних вимог, останній вимагав, що весь перелік товару, вказаний у переліку пропозиції повинен бути в наявності на складі (магазині) Учасника, з метою забезпечення термінового придбання повного переліку товару, що підтверджується гарантійним листом. Однак, в складі тендерної пропозиції Учасник такого гарантійного листа не надав. По пункту 2 Замовником пропонується Учаснику: завантажити гарантійний лист, в якому відобразити, що весь перелік товару, вказаний у переліку пропозиції знаходиться в наявності на складі (магазині) Учасника, з метою забезпечення термінового придбання повного переліку товару. 3. Відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в пункті 6.1 Замовником вказані вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону та зазначено в Додатку 1 до Тендерної документації. Згідно пункту 6.2 Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічним вимогам (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком 1 до тендерної документації). Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовника, а саме п. 3 Загальних вимог, останній вимагав надати порівняльну таблицю запропонованих шин та тих які вимагаються Замовником. В таблиці зазначити країну походження товару. Однак, в складі тендерної пропозиції Учасник такої таблиці не надав із зазначенням країни походження товару. По пункту 3 Замовником пропонується Учаснику: завантажити документ із порівняльною таблицею запропонованих шин та тих які вимагаються Замовником. В таблиці зазначити країну походження товару. 4. Відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в пункті 6.1 Замовником вказані вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону та зазначено в Додатку 1 до Тендерної документації. Згідно пункту 6.2 Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічним вимогам (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком 1 до тендерної документації). Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовника, а саме п. 4 Загальних вимог, останній вимагав надати гарантійний лист, яким підтвердити якість Товару, яка повинна відповідати вимогам Державних стандартів та/або Європейських стандартів та/або технічних умов заводу-виробника, які підтверджуються відповідними сертифікатами та/або паспортами якості Товару (у випадках, передбачених законодавством). Однак, в складі тендерної пропозиції Учасник такого гарантійного листа не надав. По пункту 4 Замовником пропонується Учаснику: завантажити гарантійний лист, в якому буде міститися інформація щодо підтвердження якості Товару, яка повинна відповідати вимогам Державних стандартів та/або Європейських стандартів та/або технічних умов заводу-виробника, які підтверджуються відповідними сертифікатами та/або паспортами якості Товару (у випадках, передбачених законодавством). 5. Відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в пункті 6.1 Замовником вказані вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону та зазначено в Додатку 1 до Тендерної документації. Згідно пункту 6.2 Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічним вимогам (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком 1 до тендерної документації). Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовника, а саме п. 5 Загальних вимог, останній вимагав надати гарантійний лист, яким підтвердити гарантійний строк на товар, що поставляється (передається) та становить не менше гарантійного строку, визначеного виробником, але не менше 12 (дванадцяти) місяців і обраховується від дати його передачі у власність замовника, а в разі виявлення недоліків, має бути можливість їх заміни (за рахунок Учасника). Строк заміни дефектного (неякісного) Товару/виправлення (усунення) дефектів: не більше 10-ти календарних днів з дати виявлення дефектного (неякісного) Товару. Однак, в складі тендерної пропозиції Учасник такого гарантійного листа не надав. По пункту 5 Замовником пропонується Учаснику: завантажити гарантійний лист, в якому буде міститися інформація щодо підтвердження гарантійного строку на товар, що поставляється (передається) та має становити не менше гарантійного строку, визначеного виробником, але має становити не менше 12 (дванадцяти) місяців і обраховується від дати його передачі у власність замовника, а в разі виявлення недоліків, має бути можливість їх заміни (за рахунок Учасника). Строк заміни дефектного (неякісного) Товару/виправлення (усунення) дефектів: не більше 10-ти календарних днів з дати виявлення дефектного (неякісного) Товару. 6. Відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в пункті 6.1 Замовником вказані вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону та зазначено в Додатку 1 до Тендерної документації. Згідно пункту 6.2 Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічним вимогам (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком 1 до тендерної документації). Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовника, а саме п. 6 Загальних вимог, останній вимагав надати гарантійний лист, яким підтвердити, строк від дати виготовлення товару до дати поставки не повинен перевищувати 12 (дванадцяти) місяців (рік виготовлення товару має бути 2024 / 2025 рік). Однак, в складі тендерної пропозиції Учасник такого гарантійного листа не надав. По пункту 6 Замовником пропонується Учаснику: завантажити гарантійний лист, в якому буде міститися інформація щодо підтвердження строку від дати виготовлення товару до дати поставки та не повинен перевищувати 12 (дванадцяти) місяців (рік виготовлення товару має бути 2024 / 2025 рік). 7. Відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в пункті 6.1 Замовником вказані вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону та зазначено в Додатку 1 до Тендерної документації. Згідно пункту 6.2 Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічним вимогам (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком 1 до тендерної документації). Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовника, а саме п. 7 Загальних вимог, останній вимагав надати довідку в довільній формі, якою підтвердити, що товар повинен бути новими, без ознак вживаності та не порушено терміни та умови його зберігання, не бути відновленим, не містити відновлюваних елементів, не бути виставковим зразком. Однак, в складі тендерної пропозиції Учасник такої довідки не надав. По пункту 7 Замовником пропонується Учаснику: завантажити довідку в довільній формі, в якій буде міститися інформація щодо підтвердження, що товар повинен бути новими, без ознак вживаності та не порушено терміни та умови його зберігання, не бути відновленим, не містити відновлюваних елементів, не бути виставковим зразком. 8. Відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в пункті 6.1 Замовником вказані вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону та зазначено в Додатку 1 до Тендерної документації. Згідно пункту 6.2 Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічним вимогам (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком 1 до тендерної документації). Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовника, а саме п. 8 Загальних вимог, останній вимагав надати довідку в довільній формі, якою підтвердити, що доставка повинна бути здійснена до місця вказаного замовником та за рахунок учасника. Поставка Товару здійснюється транспортом Учасника – переможця закупівлі (Постачальника) за власний рахунок. Однак, в складі тендерної пропозиції Учасник такої довідки не надав. По пункту 8 Замовником пропонується Учаснику: завантажити довідку в довільній формі, в якій буде міститися інформація щодо підтвердження, що доставка повинна бути здійснена до місця вказаного замовником та за рахунок учасника. Поставка Товару здійснюється транспортом Учасника – переможця закупівлі (Постачальника) за власний рахунок. 9. Відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в пункті 6.1 Замовником вказані вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону та зазначено в Додатку 1 до Тендерної документації. Згідно пункту 6.2 Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічним вимогам (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком 1 до тендерної документації). Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовника, а саме п. 10 Загальних вимог, останній вимагав надати гарантійний лист, яким підтвердити, що строк поставки партії Товару – протягом 10 (десяти) календарних днів після надсилання заявки Замовником. Заявка вважається отримана Учасником (Постачальником) від Замовника в момент її надсилання Учаснику (Постачальнику) засобами зв’язку (факсом, електронною поштою, телефоном, поштовим відправленням). Однак, в складі тендерної пропозиції Учасник такого гарантійного листа не надав. По пункту 9 Замовником пропонується Учаснику: завантажити гарантійний лист, в якому буде міститися інформація щодо підтвердження, що строк поставки партії Товару – протягом 10 (десяти) календарних днів після надсилання заявки Замовником. Заявка вважається отримана Учасником (Постачальником) від Замовника в момент її надсилання Учаснику (Постачальнику) засобами зв’язку (факсом, електронною поштою, телефоном, поштовим відправленням). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей та Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ч. 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Полетехніка» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Полетехніка» невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю автошин в асортименті за кодом ДК 021:2015 - 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», № UA-2025-02-05-017098-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Полетехніка» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.