Період оскарження умов закупівлі - по 09-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 280 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 00432426 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Жага Ольга Миколаївна |
| Телефон: | +380666552076 |
| E-mail: | gahaolha@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76008, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відкриті торги «Гальмівні колодки» 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» 14.02.2025 року Перелік виявлених невідповідностей: в складі тендерної пропозиції ТОВ «Автошини-Прозоро» відсутні/не відповідають вимогам ТД наступні документи: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики не відповідає вимогам додатку № 4 до ТД, а саме згідно додатку № 4 до тендерної документації Замовником прописано види аналогів, які будуть прийматися до розгляду, також додаток №4 до ТД містить вираз «Еквівалентом буде вважатись товар, який вказаний Замовником як еквівалент(аналог) ,учасник у додатку 4 зазначив аналоги які не вказані Замовником; відсутність інформації про наявність в Учасника складського приміщення в м. Івано-Франківську; відсутня інформація про наявність на складі Учасника всього товару Посилання на вимогу (вимоги)тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до додатку 2 та додатку № 4 до тендерної документації: Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо надати: 1. Учасник повинен мати складське приміщення у м. Івано-Франківськ. Для підтвердження місцезнаходження складу Учасника у місті Івано-Франківську, Учасник має надати копію свідоцтва про право власності складських приміщень або копію договору оренди приміщень складу (при цьому термін дії договору оренди має бути не менше строку дії договору про закупівлю) 2. Підтвердити що весь перелік товару, який вказаний у переліку пропозиції повинен бути в наявності на складі Учасника в м. Івано-Франківськ з метою термінового придбання повного переліку товару протягом трьох робочих днів, з моменту отримання заявки, що підтверджується гарантійним листом про можливість на етапі кваліфікації пропозиції Учасника, здійснення перевірки комісією Замовника щодо оцінки наявності повного переліку товару та його якості на складі Учасника, за результатом якої між Учасником та представником Замовника буде підписано відповідний Акт огляду. У разі не допуску на склад Учасника та/або відсутності повного переліку товару відповідно закупівлі, та/або не підписання Учасником Акту огляду – пропозиція такого Учасника буде відхилена. 3. Додаток № 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – (згідно Додатку 4) до тендерної документації заповнений у відповідності до вимог тендерної документації, у разі пропонування аналогів слід обирати аналоги з переліку, який зазначено Замовником у додатку № 4 до тендерної документації, оскільки даний додаток містить вимогу : «Еквівалентом буде вважатися товар, який вказано замовником як еквівалент(аналог)». Уповноважена особа КП «Електроавтотранс» Жага О. М.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.