Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 246 650 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 233,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
| ЄДРПОУ: | 45378093 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кобута Наталія |
| Телефон: | 380689531652 |
| E-mail: | gu@if.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 76015, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21 |
16 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК"(далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю FPV дрони 10 з тепловізійною камерою (код ДК 021:2015: «34710000-7» Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до підпункту 2 Розділу 2. Інші вимоги та відповідні документи, Додатку № 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати за встановленою формою Форму «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». Учасником подані вказані відомості, але не за встановленою формою. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до підпункту 2 Розділу 2. Інші вимоги та відповідні документи, Додатку № 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати за встановленою формою Форму «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вирішила: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.