Період оскарження умов закупівлі - по 01-02-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 3 080 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
| ЄДРПОУ: | 04060772 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://khm.gov.ua |
| Контактна особа: | Інна Віннічук |
| Телефон: | +380382765532 |
| E-mail: | i_vinnichuk@khm.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 29005, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3 |
15 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
13-05-2025, 00:00
Період оскарження:
з 02-05-2025, 14:43 по 13-05-2025, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (неможливість внесення змін у тендерну документацію при проведенні процедури відкритих торгів на етапі проведення оцінки тендерних пропозицій учасників)
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-03-2025, 17:26
Період оскарження:
з 18-03-2025, 17:28 по 29-03-2025, 00:00
Документи:
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВАЙБ ХАУС» (45216260) У відповідності до ч. 10 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIII (далі – Закон): “Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення”. Враховуючи рішення уповноваженої особи від 14.03.2025 року №16-25, що опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу, відлік 5 робочих днів для розгляду учасника розпочався з 17.03.2025 року. У відповідності до рішення уповноваженої особи від 17.03.2025 року № 17-25 процедуру закупівлі «FPV дрони (10"), код ДК 021:2015-34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» UA-2025-01-27-017787-a було відмінено та оприлюднено відповідне рішення 18.03.2025 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Натомість учасником ТОВ «ВАЙБ ХАУС» (45216260) подано скаргу UA-2025-01-27-017787-a.b2 від 28.03.25, 16:13. Орган оскарження виніс рішення від 09.04.2025 р. №5610-р/пк-пз про скасування рішення про відміну процедури закупівлі «FPV дрони (10"), код ДК 021:2015-34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-27-017787-a, що опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 14.04.2025 року. Замовником 16.04.2025, 16:34 виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. У відповідності до п. 67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 Особливостей. Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Отже, з 09.04.2025 року поновився термін розгляду тендерної пропозиції учасника. Таким чином, за наявності вищевикладених обставин у замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВАЙБ ХАУС» (45216260) до 20 робочих днів – тобто до 23.04.2025 року включно.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВАЙБ ХАУС» (45216260) (далі - учасник) виявлено невідповідності в інформації, що подана учасником у тендерній пропозиції, подання якої вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) всупереч вимог, встановленим п.1 п.п.3.1.1 тендерної документації, Додатком 1 ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» та п. 1 Додатку 5 тендерної документації, учасник в складі цінової пропозиції не зазначив виробника та країну походження товару; 2) всупереч вимог, визначених п.5.1.4. тендерної документації, вимог Додатку 1 ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» та п. 1 Додатку 5 тендерної документації, учасник в складі цінової пропозиції не визначив чи ціна пропозиції визначена з ПДВ, чи без ПДВ; 3) всупереч вимогам п.п. 3.5.2. та п. 13 Додатку 5 тендерної документації учасник не зазначив в довідці про виконання аналогічного договору контактний телефон замовника; 4) всупереч вимогам, встановленим п.1 п.п.3.1.1 тендерної документації, п.8 Додатку 4 та п. 3 Додатку 5 тендерної документації, учасник не зазначив в інформаційній довідці «Відомості про учасника» від 30.01.2025 р. інформацію про поштову адресу обслуговуючого банку. Зважаючи на вищевикладене, для виправлення зазначених невідповідностей учасник ТОВ «ВАЙБ ХАУС» (45216260) має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей завантажити через електронну систему закупівель уточнюючі/нові документи, а саме: привести у відповідність «Цінову пропозицію» за формою згідно Додатку 1 тендерної документації, інформаційну довідку, що містить відомості про учасника (для учасників-юридичних осіб) – за формою згідно Додатку 4 тендерної документації та довідку про виконання аналогічного договору у відповідності до вимог тендерної документації.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі: «FPV дрони (10"), код ДК 021:2015-34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» UA-2025-01-27-017787-a Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛТОРС» (45532377) (далі - учасник) виявлено невідповідності в інформації, що подана учасником у тендерній пропозиції, подання якої вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) всупереч вимогам, встановленим п.1 п.п.3.1.1, п.8 Додатку 4 та п. 3 Додатку 5 тендерної документації, учасник не зазначив в інформаційній довідці «Відомості про учасника» від 03.02.2025 року №01, що надана учасником в складі тендерної пропозиції, інформацію щодо банківських реквізитів обслуговуючого банку, а саме код ЄДРПОУ. Зважаючи на вищевикладене, для виправлення зазначених невідповідностей учасник ТОВ «ВЕЛТОРС» (45532377) має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей завантажити через електронну систему закупівель уточнюючі/нові документи, а саме привести у відповідність інформаційну довідку, що містить відомості про учасника (для учасників-юридичних осіб) – за формою згідно Додатку 4 тендерної документації та зазначити інформацію, в тому числі ЄДРПОУ відповідно до вимог п.8 Додатку 4 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.