Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 250 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Пустомитівська міська рада Львівського району Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 04372187 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гловачевський Назар Романович |
| Телефон: | +380985866995 |
| E-mail: | nazar6562@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 81100, Україна, Львівська область,місто Пустомити, вул.Грушевського Михайла, 46 |
7 |
За результатами проведення торгів до розгляду пропонується пропозиція ТОВ "ЛЮФА" по предмету закупівлі – ДК 021:2015:34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Безпілотний літальний апарат (ДК 021:2015:34711200-6 - Безпілотні літальні апарати)). Станом на 04.02.2025р. проводиться детальний розгляд та вивчення пропозиції пропозиція ТОВ "ЛЮФА". Відповідно до пункту 36 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно умов частини 10 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на великий обсяг інформації, яка міститься у тендерній пропозиції учасника ТОВ "ЛЮФА", та те, що Замовник обмежений у часі по прийняттю остаточного рішення, є необхідність продовжити строк розгляду такої пропозиції до 20 робочих днів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей. Відповідно до умов Додатків 4 та 6 вимагалось, зокрема Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): договір про поставку аналогічного товару (не менше одного) та документи (акти приймання-передачі товару/або накладні/ або інші фінансові документи), що підтверджують факт виконання аналогічного договору (договорів). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару БпЛА літакового типу, замовниками яких були військові частини або інші військові формування або бюджетні установи.Учасником подаються договори. Проте по Договору № 23ГБС/170 відсутні акти приймання-передачі товару/або накладні/ або інші фінансові документи), що підтверджують факт виконання аналогічного договору.Учасником було накладено УЕП на пропозицію. Відповідно до умов п. 1 Розділу І ІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 4 до Тендерної документації Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Відповідно до умов п. 1 Розділу І ІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатків 4,6 до Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до умов Додатків 4 та 6 вимагалось, зокрема Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): договір про поставку аналогічного товару (не менше одного) та документи (акти приймання-передачі товару/або накладні/ або інші фінансові документи), що підтверджують факт виконання аналогічного договору (договорів). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару БпЛА літакового типу, замовниками яких були військові частини або інші військові формування або бюджетні установи.Учасником подаються договори. Проте по Договору № 23ГБС/170 відсутні акти приймання-передачі товару/або накладні/ або інші фінансові документи), що підтверджують факт виконання аналогічного договору.Учасником було накладено УЕП на пропозицію. Відповідно до умов п. 1 Розділу І ІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 4 до Тендерної документації Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Просимо подати інформацію шляхом внесення змін/ або у новій редакції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.