Період оскарження умов закупівлі - по 25-01-2025, 00:00
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. ДК 021:2015:34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби,34144900-7 Транспортні засоби з електричним приводом. Закупівля здійснюється на виконання Програми «Обороноздатність» на 2025 рік, затвердженої рішенням міської ради від 13.12.2024 року № 8/45/22.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 768 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 840 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Тернопільська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 34334305 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Волошин Наталя |
| Телефон: | 380674473114 |
| E-mail: | zakupivli_tmr1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Листопадова, 5 |
5 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (зі змінами), затвердженої протоколом уповноваженої особи від 20.01.2025 № 16/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання: …. 4. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації. ….. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається, зокрема: 1. «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає надати послуги, передбачені тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на них вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Тендерну пропозицію від 26.01.25 №25-16, однак учасником у пункті 2 першої таблиці некоректно зазначено систему оподаткування (не відповідає визначенням Податкового Кодексу України), у пункті 3 першої таблиці відсутня інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки), що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Також, учасником у другій таблиці у колонці «одиниця виміру» учасником зазначено «комплекс», що не відповідає вимогам Замовника, оскільки Замовник закуповує «комплект», що є невідповідністю, та не зазначено інформації у рядку «вартість пропозиції (цифрами та словами) грн.(зазначається з ПДВ або без ПДВ)», що не відповідає вимогам тендерної пропозиції замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену Тендерну пропозицію за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації із зазначенням повної та коректної інформації відповідно до встановлених вимог замовника. …. 2. Інформація що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до тендерної документації. Згідно з Додатком 1 визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема: Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: - копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії підтверджуючих документів про отримання товару (накладні тощо); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка» від 26.01.25 № 25-16/1, в якій зазначена інформація щодо наявності виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, однак учасником не зазначено інформації про адресу організацій (замовників) щодо зазначених у довідці контрагентів, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Також, Учасником завантажені документи: 1) договір №93 від 11.11.2024 (не підписаний зі сторони Постачальника) та видаткова накладна №1 від 11.11.2024, проте учасником не подано лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента щодо даного договору; 2) договір №83 від 17.12.2024, лис-відгук від 27.01.2025 №2-02/157, проте учасником не надано копії підтверджуючих документів про отримання товару ( накладні тощо), що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену/відкориговану довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки, та підтверджуючі документи відповідно до встановлених вимог замовника. ……. 5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ: 5.1. проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 2 до Додатку 3 до тендерної документації). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано проект договору, однак у Додатку 1 до проекту договору «специфікація» у колонці «одиниця виміру» учасником зазначено «комплекс», що не відповідає вимогам Замовника, оскільки Замовник закуповує «комплект», що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) відповідно до вимог Додатку 2 до Додатку 3 до тендерної документації. 5.2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - найменування учасника торгів, - місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси), - код за ЄДРПОУ/РНОКПП, - відомості про керівництво, - контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), - банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку, - коротка довідка про діяльність учасника, - інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка (відомості про учасника)» від 26.01.25 №25-16/5, в якій зазначена інформація про учасника, однак учасником не зазначено інформації про фактичну адресу учасника, найменування обслуговуючого банку, контактну особу (ПІБ, телефон, e-mail за наявності) та коротку довідку про діяльність учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану) Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника із зазначенням повної та коректної інформації, відповідно до вимог замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.