Період оскарження умов закупівлі - по 25-01-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 728 965 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 289,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКОВКА ТА РЕКЛАМА" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 34811376 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інна Кулешина |
| Телефон: | +380679591848 |
| E-mail: | innakyleshina@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50057, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, майдан Праці, буд. 1 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Помилка в надання вимоги про усунення невідповідностей, пов*язаних з тхнічною специфікацією
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-02-2025, 00:00
Період оскарження:
з 03-02-2025, 10:45 по 14-02-2025, 00:00
Документи:
1.Невідповідність. 1) Тендерна пропозиція Учасника не містить протоколи випробувань від 06.02.2024 №21/24, №22/24, №23/24, №24/24, №25/24, на підставі яких видано Сертифікат відповідності RR №000661від 07.02.2024 (невідповідність абз.8 підпункту 3.2. розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації (далі -ТД)). 2) Тендерна пропозиція Учасника не містить : -документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладання договору про закупівлю; - Статут чи інший установчий документ; - документ, що підтверджує статус платника податків; - виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з інформацією, актуальною на день подання тендерної пропозиції; -для ТОВ -рішення загальних зборів учасників (єдиного власника) про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів ТОВ станом на кінець попереднього кварталу або довідку в довільній формі, якщо вартість предмету закупівлі не перевищує 50 відсотків чистих активів ТОВ; -для ТОВ - додаток 1 «Баланс» (звіт про фінансовий стан) за останній звітний період (при умові відсутності рішення загальних зборів учасників (єдиного власника) ТОВ про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів ТОВ станом на кінець попереднього кварталу (останнього звітного періоду) – (невідповідність підпункту 5.9 в частині інформації «Для юридичних осіб» розділу 5 Додатку 1 до ТД). 3) При заповненні форми «Тендерна пропозиція» Учасником не було враховано суми бюджетних призначень по декільком з видів дорожніх знаків, а саме: -поз.6 Дорожні знаки індивідуального проектування (далі -ДЗІП) до 5 кв.м.з кріпленням -15 шт. (бюджетні призначення -182 966,00грн.), учасник встановлює ціну – 224 000,00грн., -поз.7 Дорожні знаки індивідуального проектування (далі -ДЗІП) від 5кв.м. до 6кв.м. з кріпленням-10 шт. (бюджетні призначення -146 619,00грн.), учасник встановлює ціну – 179 280,00грн., -поз.8 Дорожні знаки індивідуального проектування (далі -ДЗІП) від 6 кв.м. до 8 кв.м. з кріпленням-5 шт. (бюджетні призначення -97 952,00грн.), учасник встановлює ціну – 119 520,00грн. (невідповідність вимоги до складання Специфікації****в формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додатку 1 до ТД). 4) Тендерна пропозиція Учасника містить Сертифікат відповідності ТОВ «ПЛАСТІКС-УКРАЇНА» №СВ.ОДС.044.103-23, який втратив чинність (був дійсний до 17.08.2024), крім того Учасник не завантажив протокол випробувань №0715/23, який зазначено в даному Сертифікаті (невідповідність абз.8 підпункту 3.2. розділу 3 Додатку 1 до) 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасник повинен надати протоколи сертифікаційних випробувань від 06.02.2024 №21/24, №22/24, №23/24, №24/24, №25/24, на підставі яких видано Сертифікат відповідності RR №000661від 07.02.2024. 2) Учасник повинен надати наступні документи/інформацію: -документ (виписка з протоколу учасників (засновників)/рішення єдиного власника, наказ про призначення, (або довіреність, або інший документ), що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладання договору про закупівлю; - Статут чи інший установчий документ. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати рішення учасників (засновників) про створення такої юридичної особи; - документ, що підтверджує статус платника податків: витяг/виписка (свідоцтво) з реєстру платників податку на додану вартість та/або витяг/виписка (свідоцтво) з реєстру платників єдиного податку) або лист – пояснення у разі наявності пільг чи звільнення від сплати податку; - виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з інформацією, актуальною на день подання тендерної пропозиції; -для товариств з обмеженою відповідальністю (ТОВ) -рішення загальних зборів учасників (єдиного власника) про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів ТОВ станом на кінець попереднього кварталу або довідку в довільній формі, якщо вартість предмету закупівлі не перевищує 50 відсотків чистих активів ТОВ; -для товариств з обмеженою відповідальністю - додаток 1 «Баланс» (звіт про фінансовий стан) за останній звітний період (при умові відсутності рішення загальних зборів учасників (єдиного власника) ТОВ про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів ТОВ станом на кінець попереднього кварталу (останнього звітного періоду). 3) Учаснику необхідно надати Додаток 5 до ТД «Форма «Тендерна пропозиція» на фірмовому бланку з цінами в межах бюджетних призначень. **** При заповненні тендерної пропозиції учасник має врахувати суму бюджетних призначень по кожному з видів товару та подати свою тендерну пропозицію по кожній позиції товару в межах бюджетних призначень, зазначених в п.4.3 Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації. 4) Учаснику необхідно надати чинний Сертифікат відповідності згідно вимогам ДСТУ4100-2021 на світлоповертальну плівку з протоколами випробувань, на підставі яких видано Сертифікат.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.