Період оскарження умов закупівлі - по 25-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 979 830 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 899,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Миронівка-благоустрій" |
| ЄДРПОУ: | 31823373 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бойко Олена Петрівна |
| Телефон: | +380991905887 |
| E-mail: | blag_miron@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08801, Україна, Київська область,Миронівка, Бузницького, 8 A |
6 |
Виявлені деякі невідповідності, а саме: - Учасник торгів належним чином не надав Документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону (досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору), а саме Учасником було надано видаткову накладну № 562 від 16.07.2024 року на поставку товару, в накладній прописано, що Договір був усний. Тому просимо надати лист-відгук від контрагента, якому було поставлено товар або надати оновлену заповнену довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів)* у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі її використання), у якій має бути наведена інформація про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного договору). Для підтвердження інформації Учасник повинен надати копію(ї) виконаного(их) договору(ів) (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та документи, що підтверджують його(їх) виконання [копії накладних, або інших документів, які підтверджують факт виконання договору у відповідності до взятих зобов’язань або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору].
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.