Закупівлю оголошено - 20-01-2025, 12:26. Дата останніх змін - 20-01-2025, 12:26

Квадрокоптери DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01))

Квадрокоптери DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01))... Державна закупівля - UA-2025-01-20-007286-a Квадрокоптери DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01)) від замовника Військова частина А7032 від 1/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-20-007286-a / на ProZorro / на DoZorro
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-01-2025, 12:26
по 23-01-2025, 10:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
5199100
5 199 100 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Військова частина А7032
ЄДРПОУ:26622816 Досьє YouControl
Контактна особа:Євген Похілюк
Телефон:+380637278010
E-mail:zakupivli.a7032@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01))

30
штука
Україна , Сумська область ,
по 15-02-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
МодельMavic 3T EnterpriseАктивна20-01-2025, 12:21
БрендDJIАктивна20-01-2025, 12:21
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-01-2025, 12:26:52
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:20-01-2025, 12:21:13
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за Товар здійснюються Замовником на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України в межах бюджетних асигнувань у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника відповідно до Специфікації, належним чином оформлених Первинних документів відповідно до п. 3.9. цього Договору, а також відповідно до інших умов Договору, з розрахункового рахунку Замовника на поточний рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) робочих днів після фактичного отримання Товару та підписання акту приймання-передачі Товару, за умови надходження коштів за даним кодом видатків на рахунки Замовника
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          5
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ