Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2025, 00:00
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 6 до ТД).
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 128 700 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 287 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Олександр Петренко |
| Телефон: | 380636448846 |
| E-mail: | oleksandr.petrenko2@ukrnafta.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
06.02.2025 від внутрішнього замовника ПАТ «Укрнафта» надійшла службова записка №874/19 про те, що в зв’язку з виведенням з експлуатації автомобіля, для якого закуповуються запасні частини, подальша потреба в даній закупівлі відсутня.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-02-2025, 00:00
Період оскарження:
з 07-02-2025, 12:03 по 18-02-2025, 00:00
Документи:
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Перелік виявлених невідповідностей: Учасником на підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» подано довідку та вказаний в ній договір №168-МТР від 21.10.2024р. При цьому не надано документи, що підтверджують повне виконання даного договору в частині постачання товару. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1.3 Додатку 1 до ТД вимагається надати: «1.3. Документ/ти, який/і передбачений/і умовами договору (накладна/ні та/або акт/ти або інший документ (підписані без зауважень)), що підтверджує повне виконання Договору в частині постачання товару». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити документи, що підтверджують повне виконання вказаного в довідці договору в частині постачання товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.