Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2025, 00:00
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 780 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43413392 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Різник |
| Телефон: | +380992513192 |
| E-mail: | blgustr@opishnya-gromada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 38164, Україна, Полтавська область,Полтавський р-н, с-ще Опішня, вул. Перемоги, буд. 3 |
1 |
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано форму «пропозиція», яка не відповідає встановленій формі у додатку 7 до тендерної документації; у наданій учасником формі «Пропозиція» учасником вказане найменування «Контейнер пластиковий двоколісний місткістю 240л сірий», замість «відро для сміття (пересувні контейнери для сміття та переробки з плоскими кришками)» всупереч вимозі пункту 3 Розділу II Додатку 6 до тендерної документації; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 1 до тендерної документації та вимоги до встановленої у додатку 7 до тендерної документації форми "Пропозиція"; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати форму “пропозиція”, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з вимогами тендерної документації та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. 2. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано: (ел.файл «Рішення _2.pdf») розпорядчий документ учасника з інформацією про делегування прав уповноваженої особи щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою, натомість чітко визначити суму неможливо. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію, завірену у відповідності до вимог цієї документації, або оригінал документу учасника (або виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників товариства (підприємства))) або копія статуту або інший розпорядчий документ учасника з інформацією про делегування прав уповноваженої особи щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою. В аткому документі повинно бути чітко визначено суму зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою. 3. Виявлені невідповідності: у файлі "Витяг ПДВ.pdf" учасником надано інформацію схожу на витяг з реєстру платників податку на додану варість, алне без підпису та печатки органу, який має право завіряти такі документи; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до тендерної документації, з урахуванням поняття "документ", що визначено у п.1 Розділу тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку).
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції надано: копію Статут ТОВ «ЮА ПРО», затверджений рішенням засновника №1 від 18.08.2022 року; рішення засновника ТОВ «ЮА ПРО» №7 від 01.01.2025 року, в якому зазначено про те, що вирішено надати згоду директору Шкрабак Вікторії В’ячеславівни на укладання значних правочинів у 2025 році, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності; надати повноваження директору Товариства Шкрабак Вікторії В’ячеславівні на підписання договорів за результатами процедур закупівель без обмеження сум даних правочинів та з урахуванням положень пункту 1 даного рішення. Натомість у зазначених розпорядчих документах чітко не визначено суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію, завірену у відповідності до вимог цієї документації, або оригінал документу учасника (або виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників товариства (підприємства))) або копія статуту або інший розпорядчий документ учасника з інформацією про делегування прав уповноваженої особи щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою. В аткому документі повинно бути чітко визначено суму зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.