Період оскарження умов закупівлі - по 15-01-2025, 00:00
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється на виконання Програми "Обороноздатність" на 2025 рік, затвердженої рішенням міської ради від 13.12.2024 року № 8/45/22. 34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери 34221000-2 — Пересувні контейнери спеціального призначення
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 923 675 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 618,37 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Тернопільська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 34334305 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шевчук Світлана Михайлівна |
| Телефон: | 380674473114 |
| E-mail: | zakupivli_tmr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Листопадова, 5 |
6 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 10.01.2025 № 11/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання, зокрема: … 4. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Замовником вимагається подання, зокрема: … 2. Інформація що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до тендерної документації. … Відповідно до п.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагається: … … Разом з довідкою подати: - копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії підтверджуючих документів про отримання товару (накладні тощо); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано копії документів, що вимагаються Замовником на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Однак, Учасником надано Лист-відгук від контрагента, з яким співпрацював Учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі ЛКП «Ратуша-сервіс» від 04.11.2024 № 318, де зазначена дата укладення договору 23.08.2024, що не відповідає даті укладеного договору, який завантажено Учасником у складі тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі із зазначенням повної та коректної інформації, відповідно до вимог тендерної документації замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.