Період оскарження умов закупівлі - по 10-01-2025, 00:00
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 6 до ТД).
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 92 120 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 921,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Косяк Людмила |
| Телефон: | 380677476007 |
| E-mail: | liudmyla.kosiak@ukrnafta.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
0 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
1. На вимогу підпункту 2.1 Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації, Учасник повинен надати документи що містять інформацію яка підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно Додатку 1 до цієї ТД, зокрема: - довідку складену учасником закупівлі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням: - найменування та контактні данні Замовника (прізвище, контактний телефон), - предмету договору, - номеру (за наявності) та дати укладення договору, - стану виконання договору (в частині постачання товару виконаний – товар за договором поставлений повністю). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти один повністю виконаний договір за умовами якого здійснювалося постачання відповідного товару: приладдя до тракторів. При цьому такий договір (додатки до нього та документи передбачені договором що підтверджує повне його виконання) може/можуть надаватись без зазначення вартісних показників, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця та/або без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). - договір (з додатками до нього в разі якщо вони передбачаються договором та Додатковими угодами до договору в разі їх наявності)) зазначений в довідці (виконаний в частині повного постачання товару на момент подання пропозиції) (далі у цьому пункті – Договір); - документ/ти, який/і передбачений/і умовами договору (накладна/ні та/або акт/ти або інший документ (підписані без зауважень)), що підтверджує повне виконання Договору в частині постачання товару, у разі якщо документ/документи надається/надаються без зазначення вартісних показників та/або за наявності різниці у вартісних показниках, в такому випадку до зазначених документів обов’язково надається: позитивний лист-відгук (у довільній формі) від контрагента зазначеного у довідці та за договором зазначеним у довідці, зміст якого підтверджує належне та повне виконання договору. Проте, Учасником була надана довідка №2501-13.5 від 13.01.2025 про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, у якій відсутня інформація про стан виконання договору. Аналогічні договори, що зазначені у довідці, надані на запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів, що суперечить вимогам надати договір на постачання приладдя до тракторів. 2. У листі - погодженні №2501-13.2 від 13.01.2025 невірно вказаний Додаток до ТД в якому відображений проєкт договору. Відсутня інформація, що Учасник погоджується укласти договір в редакції, запропонованій замовником в Додатку 5 до ТД, а також в вищезазначеному листі відсутні відомості про Учасника процедури закупівлі, в т.ч. відомості про особу яка буде здійснювати зв'язок з Замовником: П.І.Б., посада, телефон моб. 3. Гарантійні листи №2501-13.3 від 13.01.2025 та №2501-13.4 від 13.01.2025 не відповідають змісту гарантійного листа згідно пункту 2.5 Розділу II Додатку 4 до ТД. Учаснику необхідно усунити зазначені вище невідповідності, надавши: 1. Довідку, аналогічний за предметом закупівлі договір та документ/ти, який/і передбачений/і умовами договору (накладна/ні та/або акт/ти або інший документ (підписані без зауважень)), що підтверджує повне виконання договору в частині постачання товару: приладдя до тракторів. 2. Згоду у довільній формі з проєктом договору, який наведений в Додатку 5 до цієї ТД, у якій Учасник погоджується укласти договір в редакції, запропонованій замовником в Додатку 5 до цієї ТД, також в даній довідці обов’язково зазначити відомості про Учасника процедури закупівлі, в т.ч. відомості про особу яка буде здійснювати зв'язок з Замовником: П.І.Б., посада, телефон моб. 3. Надати гарантійний лист відповідно до підпункту 2.5 Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.