Період оскарження умов закупівлі - по 11-01-2025, 00:00
Закупівля проводиться із застосуванням нульової ставки ПДВ, відповідно до постанови КМУ від 02.03.2022 №178 «Деякі питання обкладання податком на подану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану».
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області |
| ЄДРПОУ: | 40108798 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://if.npu.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Іван Антощук |
| Телефон: | +380342790196 |
| E-mail: | yogunp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 15 |
2 |
В тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАР ПАРТС" виявлено невідповідність. Замовником в Додатку №1 до ТД в р. 4 п.4 та в тендерній документації зазначено, що пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням на пропозицію КЕП (кваліфікований електронний підпис) уповноваженої особи учасника. При розгляді документів учасника встановлено, що тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним ключем (УЕП) Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений. Просимо Вас протягом 24 години виправити вищезазначену невідповідність, підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.