Період оскарження умов закупівлі - по 07-01-2025, 00:00
закупівля здійснюється для потреб ЗСУ та інших військових формувань
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 34 526 660 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 345 266,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | виконавчий комітет Вінницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03084813 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Заяц Наталя |
| Телефон: | 380432595370 |
| E-mail: | Zayats@vmr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область,Вінниця, Соборна,59 |
6 |
П.4.9 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник має надати: - Лист-гарантію у довільній формі щодо обслуговування, ремонту автомобілів та заміни їх комплектуючих протягом гарантійного терміну експлуатації. У наданому Учасником документі (файл Технічна частина.pdf) є інформація щодо гарантійного обслуговування ремонту автомобілів та заміни їх комплектуючих протягом гарантійного терміну експлуатації, але в наданих учасником документах відсутній документ Лист-гарантія у довільній формі щодо обслуговування, ремонту автомобілів та заміни їх комплектуючих протягом гарантійного терміну експлуатації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями нові документи: - Лист-гарантію у довільній формі щодо обслуговування, ремонту автомобілів та заміни їх комплектуючих протягом гарантійного терміну експлуатації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.