Період оскарження умов закупівлі - по 12-01-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 700 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОПАРКСЕРВІС" |
| ЄДРПОУ: | 35963673 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Степанов Олег |
| Телефон: | 380332248124 |
| E-mail: | autoparkservice@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 43006, Україна, Волинська область,Луцьк, вул.Винниченка, будинок 39 |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення процедури щодо Закупівлі встановлено, що у Замовника наразі відсутня подальша потреба в закупівлі товарів, робіт чи послуг у зв’язку зі зміною планів розвитку єдиного паркувального простору, відсутністю, на сьогодні, регуляторного нормативно-правового акту органу місцевого самоврядування, що дозволяє його встановлення та введення в експлуатацію, з зазначеними технічними характеристиками в закупівлі № UA-2024-12-30-010899-a. Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
09-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 26-02-2025, 12:04 по 09-03-2025, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення процедури щодо Закупівлі встановлено, що у Замовника наразі відсутня подальша потреба в закупівлі товарів, робіт чи послуг у зв’язку зі зміною планів розвитку єдиного паркувального простору, відсутністю, на сьогодні, регуляторного нормативно-правового акту органу місцевого самоврядування, що дозволяє його встановлення та введення в експлуатацію, з зазначеними технічними характеристиками в закупівлі № UA-2024-12-30-010899-a. Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
21-02-2025, 18:26
Документи:
Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції під час проведення відкритих торгів закупівлі обладнання для паркувального майданчика за кодом ДК 021:2015: 34920000-2 – Дорожнє обладнання (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-12-30-010899-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Згідно з Особливостями строк розгляду тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 5 робочих днів, а саме до 29.01.2025 (включно). Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання норм Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 5 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника під час проведення Закупівлі, до 5 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до вимог Особливостей.
Відповідно до пункту 7 додатку 5 Тендерної документації: Учасник повинен надати гарантійний талон на автоматичний паркувальний комплекс строком не менше 36 місяців. Натомість у складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав «Зразок гарантійного талону». Відповідно до пункту 8 Додатку 5 Тендерної документації: Учасник повинен надати Паспорт на обладнання, яке закупляється. Натомість у складі своєї тендерної пропозиції Учасник подав лише 1 та 2 сторінку Паспорту на обладнання, яке закупляється (документ поданий не в повному обсязі). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати належним чином заповнений та підписаний зі своєї сторони гарантійний талон на автоматичний паркувальний комплекс строком не менше 36 місяців та Паспорт на обладнання, яке закупляється (в повному обсязі).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.