Період оскарження умов закупівлі - по 31-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 030 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 150 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МКП "Хмельницьктеплокомуненерго" |
| ЄДРПОУ: | 03356571 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.teplo.km.ua// |
| Контактна особа: | Олена Олександрівна Коржик |
| Телефон: | +380673130533 |
| E-mail: | tender@teplo.km.ua |
| Місцезнаходження: | 29009, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, , вул. Чорнобрового Миколи професора, будинок 5 |
2 |
Під час розгляду першого питання порядку денного: Замовником розглядається пропозиція учасника закупівлі UA-2024-12-26-015652-a Враховуючи до п.43,44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" (надалі -Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (далі - Особливості), Замовник під час розгляду пропозиції ТОВ "ПОДІЛЛЯ АВТО ДРАЙВ", код ЄДРПОУ: 38481874 (надалі - Учасник), який приймає участь у відкритих торгах з особливостями за предметом: «ДК 021:2015 – 34330000-9 – Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (запчастини для автотранспорту в асортименті)» виявив наступну невідповідність: 1. На виконання вимог Додатку 4 (надалі - Додаток) «Кваліфікаційні критеріїв відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник мав надати Довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договорів (не менше одного) за наведеною формою. Відомості довідки Учасник мав підтвердити копією аналогічного договору (з усіма додатками) та документами, що підтверджують виконання договору – видаткова(і) накладна(і) або акт приймання-передачі товару. Тендерною документацією визначено, що аналогічним вважається виконаний договір /частково виконаний (не менше ніж 60% від загальної вартості договору) за період 2020-2024 років з аналогічним предметом закупівлі (поставка запчастин для легкового/вантажного транспорту). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника (далі – ЄЗС), затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Так Замовником визначено предмет закупівлі за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 34330000-9 – Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів. Учасником в складі своєї пропозиції надав документи, що підтверджують виконання договору за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 34310000-3 «Двигуни та їх частини», що є невідповідністю умовам тендерної документації. Замовник просить усунути дану невідповідність та надати документи, які б відповідали вимогам Додатку 4 до тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду другого питання порядку денного: 2. Враховуючи вищезазначене, Замовник просить виправити невідповідність та надати оновлені документи протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.