Період оскарження умов закупівлі - по 07-01-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в тендерній документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 40 501 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 202 507,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 405 015 UAH |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Турчина Вікторія Анатоліївна |
| Телефон: | 380500508234 |
| E-mail: | turchyna-va@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМЕКС-ІНЖИНІРИНГ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Форма банківської гарантії наведена у розділі Х тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (надалі – Наказ). Відповідно вимог пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію з урахуванням останніх змін, що вносились до неї. Учасником у складі тендерної пропозиції надана Гарантія № G12706/25 від 03.01.2025 (надалі – Гарантія) у вигляді електронного документу (архівна папка «G12706.25.zip»), повне найменування гаранта АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КОМІНБАНК», в якій виявлені наступні невідповідності: - Інформація щодо тендерної документації не містить інформацію про зміни, затверджені 02 січня 2025 року - підпункти 3) та 4) пункту 3 Гарантії не відповідають абзацам 8 та 9 пункту 3 форми банківської гарантії що наведена у розділі Х тендерної документації та форми згідно Наказу в частині відсутності формулювання «ПРИНЦИПАЛ, ЯКИЙ СТАВ ПЕРЕМОЖЦЕМ» в зазначених умовах (підставах), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 2 розділу ІІІ Тендерної документації; пункт 6 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Уточнену банківську гарантію або зміни до банківської гарантії № G12706/25 від 03.01.2025р. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.