Період оскарження умов закупівлі - по 27-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 32 046 666,65 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 160 233,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Герасименко Наталія |
| E-mail: | Nataliia.Gerasymenko@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
12 |
1. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Розгляд тендерної пропозиції Учасника в Закупівлі почався 31.12.2024, відтак є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 28.01.2025 у зв’язку з потребою детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, а також зважаючи на пункт 43 Особливостей, що у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
1) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до підпункту 3.1.1. Розділу 3 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції наведеного в Додатку 1 до Тендерної документації, у разі, якщо замовник набуватиме у власність локалізований товар, Учасником надається Оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія (-ї) сертифіката(-ів) відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника(-ів), продукція якого(-их) пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. У випадку якщо в сертифікаті міститься інформація, зокрема, що сертифікат вважається чинним за умови щорічного підтвердження (починаючи з другого року з дати видачі сертифікату) – додатково надати відповідні підтверджуючі документи. На виконання зазначеного, Учасником, в складі тендерної пропозиції надано Сертифікат на систему управління якістю від 19.10.2023 № UA.MQ.230901.04-23 виданий ТОВ «Центр Оцінки відповідності «ФАКТУМ» та дійсний до 18.10.2026 (файл у форматі pdf «25_[27-12-2024 14.26.22»]Сертифікат ISO ТОВ ВАРЗ»). В ході вивчення Замовником вище зазначеного Сертифікату, встановлено, що сертифікат вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Однак, Учасником, в складі тендерної пропозиції не було надано жодного документу про його щорічне підтвердження. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: документи про щорічне підтвердження Сертифікату на систему управління якістю від 19.10.2023 № UA.MQ.230901.04-23 виданого ТОВ «Центр Оцінки відповідності «ФАКТУМ». 2) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: відповідно до п.1. Розділу III Тендерної документації, документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). В ході розгляду наданих Учасником документів у складі тендерної пропозиції, встановлено, що ряд документів не є електронними документами та при цьому не завірені належним чином у відповідності з вимогами Замовника, а саме документи розміщені в таких файлах як: - 21_[27-12-2024 14.26.22]Наказ на призначення директора Бабець М.Ю.; - 22_[27-12-2024 14.26.22]Рішення про призначення директора № 29012024 від 29.01.2024; - Договір поставки №1835 від 25.05.2023 (у складі архівного файлу «29_[27-12-2024 14.26.22]Полтаваобленерго 2611»; - 30_[27-12-2024 14.26.22]Довідка Форма 1; - 32_[30-12-2024 11.37.46]Технічний паспорт. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ: ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ: вище перелічені документи у формі електронного документу або засвідчені підписом уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитку печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.