Період оскарження умов закупівлі - по 17-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 197 334 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 986,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Міська служба замовника" |
| ЄДРПОУ: | 31596446 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кривенко Іван Петрович |
| Телефон: | 380456353251 |
| E-mail: | 31596446@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, Вулиця Андрея Шептицького, будинок 2 |
4 |
Керуючись вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закону), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС", поданої для участі у відкритих торгах з особливостями щодо закупівлі Напівпричіп тракторний 1НТС-3 або еквівалент (Код ДК 021:2015 – 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери), закупівля: UA-2024-12-12-005202-a встановлено наступне. 1. У відповідності до пункту 1 додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо надання довідки із обов’язковим зазначенням організації (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та станом його виконання. Разом з довідкою необхідно подати лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. Учасником надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 05.12.2024 р. 1\24-170, дана довідка містять невідповідність, а саме в документі відсутня інформація, щодо суми договору та стану виконання договору. Окрім цього до Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в складі тендерної пропозиції учасником не подано листів-відгуків, від організацій (замовників) ВЕЛИКОНОВОСІЛКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ та КП Бородянської селищної ради «Бородянкатеплопостачання». 2. У відповідності до пункту 2 додатку 1 тендерної документації Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. З поміж документів, поданих учасником разом з тендерною пропозицією таке декларування - відсутнє. 3. В підпункті 5 пункту 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації визначено вимогу, щодо надання підписаного проекту договору про закупівлю згідно з Додатком 4 до тендерної документації. З поміж документів, поданих учасником разом з тендерною пропозицією, підписаний проект договору про закупівлю, згідно Додатку 4 – відсутній. ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити повідомлення про усунення невідповідностей, виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС", поданої для участі у відкритих торгах з особливостями щодо закупівлі Напівпричіп тракторний 1НТС-3 або еквівалент (Код ДК 021:2015 – 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери), закупівля: UA-2024-12-12-005202-a. Запропонувати учаснику в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідність шляхом приєднання до тендерної пропозиції: - Оновленої Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), із зазначенням визначених пункту 1 додатку 1 тендерної документації вимог. - Надати лист-відгук від ВЕЛИКОНОВОСІЛКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ. - Надати лист-відгук від КП Бородянської селищної ради «Бородянкатеплопостачання». - Надати підтвердження відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. - Надати підписаний проект договору про закупівлю, згідно Додатку 4.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.